Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-філологів: концептуально-теоретичні аспекти

Авторы

  • Людмила Олександрівна Базиль Институт последипломного педагогического образования Киевского университета имени Бориса Гринченко Пр. П. Тычины, 17, г. Киев, Украина, 02152, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49162

Ключевые слова:

учитель-словесник, літературознавча компетентність, професійний розвиток, професійне становлення майбутнього вчителя

Аннотация

У статті обґрунтовано теоретико-концептуальні аспекти розвитку літературознавчої компетентності майбутнього вчителя-філолога. Доведено, що літературознавча компетентність як особистісно-професійний феномен обумовлює успіх самоздійснення вчителя української мови і літератури. Літературознавчу компетентність вирізняє багатоелементний зміст і структура, що розвивається упродовж активної життєдіяльності людини, спрямованої на осмислення літературно-художніх явищ, літературно-критичних розвідок, наукових студій, власну літературознавчу творчість

Биография автора

Людмила Олександрівна Базиль, Институт последипломного педагогического образования Киевского университета имени Бориса Гринченко Пр. П. Тычины, 17, г. Киев, Украина, 02152

кандидат педагогических наук, доцент

заведующая научно-исследовательской лабораторией экспериментальной педагогики и педагогических инноваций

Библиографические ссылки

Abuhal'nova-Slavskaja, K. A. (2004). Psyhologyja y pedagogyka. Moscow: Yn-t psyhoterapyy, 584.

Anan'ev, B. G. (2001). O problemah sovremennogo chelovekoznanyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 272.

Asmolov, A. G. (2007). Psyhologyja lychnosty: kul'turno-ystorycheskoe ponymanye razvytyja cheloveka. Moscow: Smysl: Yzdatel'skyj centr «Akademyja», 528.

Zjazjun, I. A. (2000). Intelektual'no-tvorchyj rozvytok osobystosti v umovah neperervnoi' osvity. Neperervna profesijna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. – Kyiv: Vyd-vo «Vipol», 636.

Shadrykov, V. D. (2007). Problemy systemogeneza professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: Logos, 189.

Bodrov, V. A. (Ed.) (2007). Psyhologycheskye osnovy professyonal'noj dejatel'nosty. Moscow: PERSE; Logos, 855.

Ball, G. O., Bastun, M. V., Gordijenko, V. I., Krasyl'nykova, G. V., Krasyl'nykov, S. R. (2001). Psyhologija praci ta profesijnoi' pidgotovky osobystosti. Khmelnitsk: Univer, 330.

Druzhylov, S. A. (2002). Stanovlenye professyonalyzma cheloveka kak realyzacyja yndyvydual'nogo resursa professyonal'nogo razvytyja. Novokuznetsk: Yn-t povyshenyja kvalyfykacyy, 242.

Slastenyn, V. A. (1992). Professyonal'naja podgotovka uchytelja v systeme vыsshego pedagogycheskogo obrazovanyja. Moscow: MGPY, 180.

Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichnyj dyskurs, 1, 119–127. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/peddysk/2007_01/semychenko.pdf

Druzhynyna, V. N. (Ed.) (2001). Psyhologyja. Sankt-Petersburg: Pyter, 656.

Povarenkov, Ju. P.; Druzhynyn, V. N., Shadrykov, V. D. (Eds.) (1991). Kryteryy professyonalyzacyy y formyrovanye strukturы professyonal'nыh sposibnostej. Razvytye y dyagnostyka sposobnostej. Moscow: Nauka, 107–125.

Shtern, V. (1922). Psyhologyja rannego detstva. Petrograd, 280.

Опубликован

2015-09-29

Выпуск

Раздел

Педагогические науки