Використання системи «moodle» для викладання дисципліни «алгоритми і структури даних» – досвід і проблеми

Auteurs-es

  • Сергій Вікторович Сирота Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0795-167X
  • Вячеслав Олегович Ліскін Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50610

Mots-clés :

електронне навчання, дистанційне навчання, навчальний контент, алгоритми, структури даних

Résumé

На досвіді використання системи управління дистанційного навчання Moodle для викладання дисципліни «Алгоритми і структури даних» на кафедрі Прикладної математики Національного Технічного Університету України «КПІ» сформульовано задачі подальшого дослідження і обґрунтовано онтологічний підхід для автоматизації процесу розробки контенту систем електронного навчання, який забезпечує нову якість контролю знань та міждисциплінарну інтероперабельність

Bibliographies de l'auteur-e

Сергій Вікторович Сирота, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра прикладної математики

Вячеслав Олегович Ліскін, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Аспірант

Кафедра прикладної математики

Références

Dagger, D., O’Connor, A., Lawless, S., Walsh, E., Wade, V. P. (2007). Service-Oriented E-Learning Platforms: From Monolithic Systems to Flexible Services. IEEE Internet Computing, 11 (3), 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70

Palagin, A. V., Kryivyiy, S. L., Petrenko, N. G. (2012). Ontologicheskie metodyi i sredstva obrabotki predmetnyih znaniy: monografiya [Ontological methods and means of the processing of subject knowledge: monograph]. Lugansk: VNU of the Dal, 324.

Web 2.0: change in the paradigm of learning (2008). Open Systems Publishing house "Open Systems", 9. Available at: http://www.osp.ru/os/2008 /09/5717450/

Palagin, A. V., Petrenko, N. G. (2006). ArhItekturno-ontologIchnI printsipi rozbudovi Intelektualnih InformatsIynih sistem [Architectural building ontological principles of intellectual information systems] Mathematical Machines and Systems, 4, 15–20.

Humes, L. R. (2014). Making Education Smarter. IMS Global Learning Consortium Series on Learning Impact, 1–3. Available at: http://www.imsglobal.org/articles/SLI12-040114.pdf

Syrota, S. V. (2014). Tehnologii sovremennogo (E-) obrazovaniya sostoyanie, perspektivyi [Modern technology of (E) education status and prospects]. Proceedingsof the IX-th International conference ”Modern (E-) Learning ITHEA Kyiv–Sofia.

Official site Moodle. Available at: https://moodle.org/

Fnisimov, A. M. (2009). Rabota v sisteme distantsionnogo obucheniya Moodle. [The work in the system of distance learning Moodle.], Kharkiv: HNAGH, 292.

Levitin, A. (2006). Algoritmyi: vvedenie v razrabotku i analiz [Algorithms: Introduction to the design and analysis]. Moscow: Williams, 576.

Dobrov, B. V., Ivanov, V. V., Lukashevich, N. V., Solovev, V. D. Ontologies and thesaurus. The course of the 16 presentations. Available at: http://download.yandex.ru/class/solovyev/plan.pdf

Golenkov, V. V., Geliakina, N. A., Grakova, N. V., Gubarevich, A. V. (2014). Vnutrennee predstavlenie znaniy v sistemah, upravlyaemyih znaniyami [The internal representation of knowledge in managment knoweledge systems]. Kyiv: Prosvita, 51–56.

Publié-e

2015-09-25

Numéro

Rubrique

Technical Sciences