Використання системи «moodle» для викладання дисципліни «алгоритми і структури даних» – досвід і проблеми

Авторы

  • Сергій Вікторович Сирота Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0795-167X
  • Вячеслав Олегович Ліскін Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50610

Ключевые слова:

електронне навчання, дистанційне навчання, навчальний контент, алгоритми, структури даних

Аннотация

На досвіді використання системи управління дистанційного навчання Moodle для викладання дисципліни «Алгоритми і структури даних» на кафедрі Прикладної математики Національного Технічного Університету України «КПІ» сформульовано задачі подальшого дослідження і обґрунтовано онтологічний підхід для автоматизації процесу розробки контенту систем електронного навчання, який забезпечує нову якість контролю знань та міждисциплінарну інтероперабельність

Биографии авторов

Сергій Вікторович Сирота, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра прикладной математики

Вячеслав Олегович Ліскін, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт» пр. Победы, 37, г. Киев, Украина, 03056

Аспирант

Кафедра прикладной математики

Библиографические ссылки

Dagger, D., O’Connor, A., Lawless, S., Walsh, E., Wade, V. P. (2007). Service-Oriented E-Learning Platforms: From Monolithic Systems to Flexible Services. IEEE Internet Computing, 11 (3), 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70

Palagin, A. V., Kryivyiy, S. L., Petrenko, N. G. (2012). Ontologicheskie metodyi i sredstva obrabotki predmetnyih znaniy: monografiya [Ontological methods and means of the processing of subject knowledge: monograph]. Lugansk: VNU of the Dal, 324.

Web 2.0: change in the paradigm of learning (2008). Open Systems Publishing house "Open Systems", 9. Available at: http://www.osp.ru/os/2008 /09/5717450/

Palagin, A. V., Petrenko, N. G. (2006). ArhItekturno-ontologIchnI printsipi rozbudovi Intelektualnih InformatsIynih sistem [Architectural building ontological principles of intellectual information systems] Mathematical Machines and Systems, 4, 15–20.

Humes, L. R. (2014). Making Education Smarter. IMS Global Learning Consortium Series on Learning Impact, 1–3. Available at: http://www.imsglobal.org/articles/SLI12-040114.pdf

Syrota, S. V. (2014). Tehnologii sovremennogo (E-) obrazovaniya sostoyanie, perspektivyi [Modern technology of (E) education status and prospects]. Proceedingsof the IX-th International conference ”Modern (E-) Learning ITHEA Kyiv–Sofia.

Official site Moodle. Available at: https://moodle.org/

Fnisimov, A. M. (2009). Rabota v sisteme distantsionnogo obucheniya Moodle. [The work in the system of distance learning Moodle.], Kharkiv: HNAGH, 292.

Levitin, A. (2006). Algoritmyi: vvedenie v razrabotku i analiz [Algorithms: Introduction to the design and analysis]. Moscow: Williams, 576.

Dobrov, B. V., Ivanov, V. V., Lukashevich, N. V., Solovev, V. D. Ontologies and thesaurus. The course of the 16 presentations. Available at: http://download.yandex.ru/class/solovyev/plan.pdf

Golenkov, V. V., Geliakina, N. A., Grakova, N. V., Gubarevich, A. V. (2014). Vnutrennee predstavlenie znaniy v sistemah, upravlyaemyih znaniyami [The internal representation of knowledge in managment knoweledge systems]. Kyiv: Prosvita, 51–56.

Опубликован

2015-09-25

Выпуск

Раздел

Технические науки