Використання системи «moodle» для викладання дисципліни «алгоритми і структури даних» – досвід і проблеми
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50610Ключові слова:
електронне навчання, дистанційне навчання, навчальний контент, алгоритми, структури данихАнотація
На досвіді використання системи управління дистанційного навчання Moodle для викладання дисципліни «Алгоритми і структури даних» на кафедрі Прикладної математики Національного Технічного Університету України «КПІ» сформульовано задачі подальшого дослідження і обґрунтовано онтологічний підхід для автоматизації процесу розробки контенту систем електронного навчання, який забезпечує нову якість контролю знань та міждисциплінарну інтероперабельність
Посилання
Dagger, D., O’Connor, A., Lawless, S., Walsh, E., Wade, V. P. (2007). Service-Oriented E-Learning Platforms: From Monolithic Systems to Flexible Services. IEEE Internet Computing, 11 (3), 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70
Palagin, A. V., Kryivyiy, S. L., Petrenko, N. G. (2012). Ontologicheskie metodyi i sredstva obrabotki predmetnyih znaniy: monografiya [Ontological methods and means of the processing of subject knowledge: monograph]. Lugansk: VNU of the Dal, 324.
Web 2.0: change in the paradigm of learning (2008). Open Systems Publishing house "Open Systems", 9. Available at: http://www.osp.ru/os/2008 /09/5717450/
Palagin, A. V., Petrenko, N. G. (2006). ArhItekturno-ontologIchnI printsipi rozbudovi Intelektualnih InformatsIynih sistem [Architectural building ontological principles of intellectual information systems] Mathematical Machines and Systems, 4, 15–20.
Humes, L. R. (2014). Making Education Smarter. IMS Global Learning Consortium Series on Learning Impact, 1–3. Available at: http://www.imsglobal.org/articles/SLI12-040114.pdf
Syrota, S. V. (2014). Tehnologii sovremennogo (E-) obrazovaniya sostoyanie, perspektivyi [Modern technology of (E) education status and prospects]. Proceedingsof the IX-th International conference ”Modern (E-) Learning ITHEA Kyiv–Sofia.
Official site Moodle. Available at: https://moodle.org/
Fnisimov, A. M. (2009). Rabota v sisteme distantsionnogo obucheniya Moodle. [The work in the system of distance learning Moodle.], Kharkiv: HNAGH, 292.
Levitin, A. (2006). Algoritmyi: vvedenie v razrabotku i analiz [Algorithms: Introduction to the design and analysis]. Moscow: Williams, 576.
Dobrov, B. V., Ivanov, V. V., Lukashevich, N. V., Solovev, V. D. Ontologies and thesaurus. The course of the 16 presentations. Available at: http://download.yandex.ru/class/solovyev/plan.pdf
Golenkov, V. V., Geliakina, N. A., Grakova, N. V., Gubarevich, A. V. (2014). Vnutrennee predstavlenie znaniy v sistemah, upravlyaemyih znaniyami [The internal representation of knowledge in managment knoweledge systems]. Kyiv: Prosvita, 51–56.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Сергій Вікторович Сирота, Вячеслав Олегович Ліскін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.