Розвиток мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів як чинник задоволеності роботою

Auteurs-es

  • Тетяна Сергіївна Кравчинська Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50652

Mots-clés :

керівник дошкільних навчальних закладів, управління мотивацією, чинники розвитку мотивації

Résumé

У статті проаналізовано задоволеність керівників дошкільних навчальних закладів своєю професією і різноманітними аспектами фахової діяльності. Представлено результати емпіричного дослідження щодо ступеня задоволеності керівників дошкільних навчальних закладів своєю професією і різноманітними аспектами фахової діяльності:роботою з педагогами, батьками та матеріальною складовою. Доведено вплив задоволеності роботою на розвиток мотивації професійної діяльності

Biographie de l'auteur-e

Тетяна Сергіївна Кравчинська, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Аспірант

Кафедра менеджменту освіти, економіки та маркетингу 

Références

Meskon, M., Al'bert, M., Hedoury, F. (2005). Osnovi menedzhmenta [Management bases]. Moscow: Delo, 720.

Il’in, E. P. (2000). Motivaciya i motivy [Motivation and reasons]. Sankt-Peterburg: Piter, 512.

Kolot, A. M. (2003). Motivazii personalu [Staff motivations]. Kyiv: KNEU, 337.

Olijnyk, V. V. (2003). Naukovi osnovy upravlinnia pidvyschennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv proftekhosvity [Scientific basis of management training vocational education teaching staff]. Kyiv: Milenium, 594.

Bondarchuk, O. I., Pinchuk, N. I., Rozhdestvens’ka, D. B. (2012). Rozvytok motyvatsii vdoskonalennia psykholohichnoi kompetentnosti kerivnykiv osvitnikh orhanizatsij v umovakh ochno-dystantsijnoi formy navchannia [Development of motivation of perfection of psychological competence of leaders of educational organizations in the conditions of the eye-controlled from distance form of studies]. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity, Tsentr. in.-t pisliadyplom. ped. osvity. Kyiv, 32.

Bondarchuk, O. І., Karamushka, L. M., Sich, V. M.; Maksimenko, S. D., Karamushka, L. M. (Eds.) ( 2002). Psihologіchnі osoblivostі motivacії profesіjnogo vdoskonalennya kerіvnih kadrіv osvіti [Psychological features of motivation of professional perfection of leading shots of education]. Aktual’nі problemi psihologії : zb. nauk. Prac’ Іnstitutu psihologії іm. G. S. Kostyuka APN Ukrainy. Kyiv: Mіlenіum, 1 (3), 191–194.

Karamushka, L. M. (2003). Psykholohiia upravlinnia [Psychology of management]. Kyiv: Milenium, 344.

Demchuk, V. S. (2007). Osnovi osvіtn’ogo menedzhmentu [Bases of educational management]. Kyiv: Lenvіt, 263.

Kravchins’ka, T. S. (2015). Chinniki rozvitku motivacії profesіjnoї dіyal’nostі kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv [Factors of development of motivation of professional activity of leaders of preschool educational establishments]. Obrії: naukovo-pedagogіchnij zhurnal – Horizons : scientifically pedagogical magazine, № 1 (40) 27–30. Available at: http://www.ippo.if.ua/images/stories/Obrii_2013/obrii_15_1.pdf

Kravchins’ka, T. S.(2015). Analіz vplivu zadovolenostі osnovnih potreb kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv na rozvitok motivacії profesіjnoу dіyal’nostі [An analysis of influence of satisfaction of basic necessities of leaders of preschool educational establishments is on development of motivation of professional activity]. «ScienceRise», 4/5 (9), 69–73. doi: 10.15587/2313-8416.2015.41160

Kravchins’ka, T. S. (2014). Analіz osoblivostej motivacіу profesіjnoу dіyal’nostі kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv [Analysis of features of motivation of professional activity of leaders of preschool educational establishments]. Іmіdzh suchasnogo pedagoga, 6 (145), 11–14.

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy