Розвиток мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів як чинник задоволеності роботою

Авторы

  • Тетяна Сергіївна Кравчинська Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52 – А, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50652

Ключевые слова:

керівник дошкільних навчальних закладів, управління мотивацією, чинники розвитку мотивації

Аннотация

У статті проаналізовано задоволеність керівників дошкільних навчальних закладів своєю професією і різноманітними аспектами фахової діяльності. Представлено результати емпіричного дослідження щодо ступеня задоволеності керівників дошкільних навчальних закладів своєю професією і різноманітними аспектами фахової діяльності:роботою з педагогами, батьками та матеріальною складовою. Доведено вплив задоволеності роботою на розвиток мотивації професійної діяльності

Биография автора

Тетяна Сергіївна Кравчинська, Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52 – А, г. Киев, Украина, 04053

Аспирант

Кафедра менеджмента образования, экономики и маркетинга

Библиографические ссылки

Meskon, M., Al'bert, M., Hedoury, F. (2005). Osnovi menedzhmenta [Management bases]. Moscow: Delo, 720.

Il’in, E. P. (2000). Motivaciya i motivy [Motivation and reasons]. Sankt-Peterburg: Piter, 512.

Kolot, A. M. (2003). Motivazii personalu [Staff motivations]. Kyiv: KNEU, 337.

Olijnyk, V. V. (2003). Naukovi osnovy upravlinnia pidvyschennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv proftekhosvity [Scientific basis of management training vocational education teaching staff]. Kyiv: Milenium, 594.

Bondarchuk, O. I., Pinchuk, N. I., Rozhdestvens’ka, D. B. (2012). Rozvytok motyvatsii vdoskonalennia psykholohichnoi kompetentnosti kerivnykiv osvitnikh orhanizatsij v umovakh ochno-dystantsijnoi formy navchannia [Development of motivation of perfection of psychological competence of leaders of educational organizations in the conditions of the eye-controlled from distance form of studies]. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity, Tsentr. in.-t pisliadyplom. ped. osvity. Kyiv, 32.

Bondarchuk, O. І., Karamushka, L. M., Sich, V. M.; Maksimenko, S. D., Karamushka, L. M. (Eds.) ( 2002). Psihologіchnі osoblivostі motivacії profesіjnogo vdoskonalennya kerіvnih kadrіv osvіti [Psychological features of motivation of professional perfection of leading shots of education]. Aktual’nі problemi psihologії : zb. nauk. Prac’ Іnstitutu psihologії іm. G. S. Kostyuka APN Ukrainy. Kyiv: Mіlenіum, 1 (3), 191–194.

Karamushka, L. M. (2003). Psykholohiia upravlinnia [Psychology of management]. Kyiv: Milenium, 344.

Demchuk, V. S. (2007). Osnovi osvіtn’ogo menedzhmentu [Bases of educational management]. Kyiv: Lenvіt, 263.

Kravchins’ka, T. S. (2015). Chinniki rozvitku motivacії profesіjnoї dіyal’nostі kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv [Factors of development of motivation of professional activity of leaders of preschool educational establishments]. Obrії: naukovo-pedagogіchnij zhurnal – Horizons : scientifically pedagogical magazine, № 1 (40) 27–30. Available at: http://www.ippo.if.ua/images/stories/Obrii_2013/obrii_15_1.pdf

Kravchins’ka, T. S.(2015). Analіz vplivu zadovolenostі osnovnih potreb kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv na rozvitok motivacії profesіjnoу dіyal’nostі [An analysis of influence of satisfaction of basic necessities of leaders of preschool educational establishments is on development of motivation of professional activity]. «ScienceRise», 4/5 (9), 69–73. doi: 10.15587/2313-8416.2015.41160

Kravchins’ka, T. S. (2014). Analіz osoblivostej motivacіу profesіjnoу dіyal’nostі kerіvnikіv doshkіl’nih navchal’nih zakladіv [Analysis of features of motivation of professional activity of leaders of preschool educational establishments]. Іmіdzh suchasnogo pedagoga, 6 (145), 11–14.

Опубликован

2015-09-29

Выпуск

Раздел

Педагогические науки