Психологічні особливості толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу як одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів

Auteurs-es

  • Олександра Вікторівна Брюховецька Державний вищій навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50678

Mots-clés :

толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу

Résumé

Охарактеризовані показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу. Емпірично досліджено рівень толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу керівників загальноосвітніх навчальних закладів і її показників. Зроблено висновок про необхідність розвитку толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, як одного з важливих компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, в системі післядипломної педагогічної освіти

Biographie de l'auteur-e

Олександра Вікторівна Брюховецька, Державний вищій навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема 52-а, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат психологічних наук, доцент, докторант

Кафедра загальної та практичної психології

Références

Danylenko, L. I., Karamushka, L. M. (2003). Osvitnij menedzhment. Kyiv: Shkil'nyj svit, 400.

Asmolov, A. G. (Ed.) (2000). Na puty k tolerantnomu soznanyju. Moscow: Smysl, 198.

Soldatovoj, G., Shajgerovoj, L. (Eds.) (2008). Psyhodyagnostyka tolerantnosty lychnosty. Moscow: Smysl, 94–97.

Brjuhovec'ka, O. V.; Maksymenka, S. D., Onufrijevoi', L. A. (Eds.) (2015). Psyhologichni osoblyvosti tolerantnosti do nevyznachenosti v upravlins'kij dijal'nosti kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh. Problemy suchasnoi' psyhologii', 27, 70–81.

Nykyforova, G. S., Dmytryevoj, M. A., Snetkova, V. M. (Eds.) (2001). Praktykum po psyhologyy menedzhmenta y professyonal'noj dejatel'nosty. Sankt-Peterburg: Rech', 190–208.

Karamushka, L. M. (2003). Psyhologija. Kyiv: Milenium, 344.

Karamushka, L. M. (2004). Psyhologija osvitn'ogo. Kyiv: Lybid', 424.

Bondarchuk, O. I. (2008). Social'no-psyhologichni osnovy osobystisnogo rozvytku kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv u profesijnij dijal'nosti. Kyiv: Nauk. svit, 318.

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy