Психологічні особливості толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу як одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50678Mots-clés :
толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесуRésumé
Охарактеризовані показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу. Емпірично досліджено рівень толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу керівників загальноосвітніх навчальних закладів і її показників. Зроблено висновок про необхідність розвитку толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, як одного з важливих компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, в системі післядипломної педагогічної освіти
Références
Danylenko, L. I., Karamushka, L. M. (2003). Osvitnij menedzhment. Kyiv: Shkil'nyj svit, 400.
Asmolov, A. G. (Ed.) (2000). Na puty k tolerantnomu soznanyju. Moscow: Smysl, 198.
Soldatovoj, G., Shajgerovoj, L. (Eds.) (2008). Psyhodyagnostyka tolerantnosty lychnosty. Moscow: Smysl, 94–97.
Brjuhovec'ka, O. V.; Maksymenka, S. D., Onufrijevoi', L. A. (Eds.) (2015). Psyhologichni osoblyvosti tolerantnosti do nevyznachenosti v upravlins'kij dijal'nosti kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh. Problemy suchasnoi' psyhologii', 27, 70–81.
Nykyforova, G. S., Dmytryevoj, M. A., Snetkova, V. M. (Eds.) (2001). Praktykum po psyhologyy menedzhmenta y professyonal'noj dejatel'nosty. Sankt-Peterburg: Rech', 190–208.
Karamushka, L. M. (2003). Psyhologija. Kyiv: Milenium, 344.
Karamushka, L. M. (2004). Psyhologija osvitn'ogo. Kyiv: Lybid', 424.
Bondarchuk, O. I. (2008). Social'no-psyhologichni osnovy osobystisnogo rozvytku kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv u profesijnij dijal'nosti. Kyiv: Nauk. svit, 318.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Олександра Вікторівна Брюховецька 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.