Психологічні особливості толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу як одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50678Ключові слова:
толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесуАнотація
Охарактеризовані показники толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу. Емпірично досліджено рівень толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу керівників загальноосвітніх навчальних закладів і її показників. Зроблено висновок про необхідність розвитку толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу, як одного з важливих компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, в системі післядипломної педагогічної освіти
Посилання
Danylenko, L. I., Karamushka, L. M. (2003). Osvitnij menedzhment. Kyiv: Shkil'nyj svit, 400.
Asmolov, A. G. (Ed.) (2000). Na puty k tolerantnomu soznanyju. Moscow: Smysl, 198.
Soldatovoj, G., Shajgerovoj, L. (Eds.) (2008). Psyhodyagnostyka tolerantnosty lychnosty. Moscow: Smysl, 94–97.
Brjuhovec'ka, O. V.; Maksymenka, S. D., Onufrijevoi', L. A. (Eds.) (2015). Psyhologichni osoblyvosti tolerantnosti do nevyznachenosti v upravlins'kij dijal'nosti kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh. Problemy suchasnoi' psyhologii', 27, 70–81.
Nykyforova, G. S., Dmytryevoj, M. A., Snetkova, V. M. (Eds.) (2001). Praktykum po psyhologyy menedzhmenta y professyonal'noj dejatel'nosty. Sankt-Peterburg: Rech', 190–208.
Karamushka, L. M. (2003). Psyhologija. Kyiv: Milenium, 344.
Karamushka, L. M. (2004). Psyhologija osvitn'ogo. Kyiv: Lybid', 424.
Bondarchuk, O. I. (2008). Social'no-psyhologichni osnovy osobystisnogo rozvytku kerivnykiv zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv u profesijnij dijal'nosti. Kyiv: Nauk. svit, 318.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олександра Вікторівна Брюховецька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.