Методика створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників

Auteurs-es

  • Тетяна Миколаївна Пащенко Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Чапаєвське шосе, 98 м. Київ, Україна, 03045, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50771

Mots-clés :

кейс-метод, навчання, технологічна схема створення кейсу, компоненти застосування педагогічної технології

Résumé

в статті викладено методичні засади створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах будівельного профілю. Розглянуто основні компоненти застосування кейс-методу як особистісно-розвивальної педагогічної технології. Проаналізовано типи кейсів, джерела інформації для їх створення. Наведено дії викладача по їх створенню

Biographie de l'auteur-e

Тетяна Миколаївна Пащенко, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Чапаєвське шосе, 98 м. Київ, Україна, 03045

Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Лабораторія технологій професійного навчання

Références

Surmin, Y. (Ed.) (2002). Situacionnyj analiz, ili Anatomija Kejs-metoda [Situation Analysis, or Anatomy Case-method]. Kyiv: Center for Innovation and Development, 286.

Sytuatsiyna metodyka navchannya: teoriya i praktyka [Situational learning methodology (2001). Theory and Practice]. Moscow: Center for Innovation and Development, 256.

Mihajlova, E. (1996) Kejs i kejs-metod: obshhie ponjatija [Case and case method: general concepts]. Marketing, 1, 109–117.

Abell D. (1997) Chto neobhodimo dlja horoshego kejsa [What do I need for a good case study. ISSO AUTUMN FALL, 4, 18–19.

Artyushina, M., Belokon, Y., Dremova, I., Koshukov, A., Mosya, I., Pashchenko, T.; Romanova, A. (Ed.) (2014). Prymenenye lychnostno-razvyvayushchykh pedahohycheskykh tekhnolohyy v podhotovke budushchykh kvalyfytsyrovannыkh rabochykh (metodycheskye rekomendatsyy dlya pedahohov professyonal'no-tekhnycheskykh uchebnыkh zavedenyy, rabotnykov nauchno-uchebno-metodycheskykh tsentrov (kabynetov) professyonal'no-tekhnycheskoho obrazovanyya MON Ukraynы) [The use of personality-developing pedagogical technologies in the training of future skilled workers (methodological recommendations for teachers of vocational educational institutions, employees of scientific and educational centers (offices) of vocational education MES)]. Kyiv: Institute of prof.-tech. education National Academy Pedagogical Sciences of Ukraine, 132.

Komlichenko, A., Tsvetkov, N. (2013). Yspol'zovanye ynteraktyvnыkh metodov v uchebnom protsesse y ytohovom kontrole znanyy studentov [Using interactive methods in the educational process and final control of students' knowledge]. Information technologies in education, science and industry, 3 (4), 178–186.

Zobov, A. Metod izuchenija case-study v obrazovanii, ego istorija i primenenie [Method of studying case-study in education, its history and the use of]. Available at: http://www.elitarium.ru/2006/02/09/metod_izuchenija_situacijj_case_study_v_obrazovanii_ego_istorija_i_primenenie.html

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy