Методика створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників

Авторы

  • Тетяна Миколаївна Пащенко Институт профессионально- технического образования АПН Украины , Чапаевское шоссе, 98, г. Киев, Украина, 03045, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50771

Ключевые слова:

кейс-метод, навчання, технологічна схема створення кейсу, компоненти застосування педагогічної технології

Аннотация

в статті викладено методичні засади створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах будівельного профілю. Розглянуто основні компоненти застосування кейс-методу як особистісно-розвивальної педагогічної технології. Проаналізовано типи кейсів, джерела інформації для їх створення. Наведено дії викладача по їх створенню

Биография автора

Тетяна Миколаївна Пащенко, Институт профессионально- технического образования АПН Украины , Чапаевское шоссе, 98, г. Киев, Украина, 03045

Кандидат педагогических наук, старший научный сотрудник

Лаборатория технологий профессионального обучения

Библиографические ссылки

Surmin, Y. (Ed.) (2002). Situacionnyj analiz, ili Anatomija Kejs-metoda [Situation Analysis, or Anatomy Case-method]. Kyiv: Center for Innovation and Development, 286.

Sytuatsiyna metodyka navchannya: teoriya i praktyka [Situational learning methodology (2001). Theory and Practice]. Moscow: Center for Innovation and Development, 256.

Mihajlova, E. (1996) Kejs i kejs-metod: obshhie ponjatija [Case and case method: general concepts]. Marketing, 1, 109–117.

Abell D. (1997) Chto neobhodimo dlja horoshego kejsa [What do I need for a good case study. ISSO AUTUMN FALL, 4, 18–19.

Artyushina, M., Belokon, Y., Dremova, I., Koshukov, A., Mosya, I., Pashchenko, T.; Romanova, A. (Ed.) (2014). Prymenenye lychnostno-razvyvayushchykh pedahohycheskykh tekhnolohyy v podhotovke budushchykh kvalyfytsyrovannыkh rabochykh (metodycheskye rekomendatsyy dlya pedahohov professyonal'no-tekhnycheskykh uchebnыkh zavedenyy, rabotnykov nauchno-uchebno-metodycheskykh tsentrov (kabynetov) professyonal'no-tekhnycheskoho obrazovanyya MON Ukraynы) [The use of personality-developing pedagogical technologies in the training of future skilled workers (methodological recommendations for teachers of vocational educational institutions, employees of scientific and educational centers (offices) of vocational education MES)]. Kyiv: Institute of prof.-tech. education National Academy Pedagogical Sciences of Ukraine, 132.

Komlichenko, A., Tsvetkov, N. (2013). Yspol'zovanye ynteraktyvnыkh metodov v uchebnom protsesse y ytohovom kontrole znanyy studentov [Using interactive methods in the educational process and final control of students' knowledge]. Information technologies in education, science and industry, 3 (4), 178–186.

Zobov, A. Metod izuchenija case-study v obrazovanii, ego istorija i primenenie [Method of studying case-study in education, its history and the use of]. Available at: http://www.elitarium.ru/2006/02/09/metod_izuchenija_situacijj_case_study_v_obrazovanii_ego_istorija_i_primenenie.html

Опубликован

2015-09-29

Выпуск

Раздел

Педагогические науки