Методика створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.50771Ключові слова:
кейс-метод, навчання, технологічна схема створення кейсу, компоненти застосування педагогічної технологіїАнотація
в статті викладено методичні засади створення навчальних кейсів для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах будівельного профілю. Розглянуто основні компоненти застосування кейс-методу як особистісно-розвивальної педагогічної технології. Проаналізовано типи кейсів, джерела інформації для їх створення. Наведено дії викладача по їх створенню
Посилання
Surmin, Y. (Ed.) (2002). Situacionnyj analiz, ili Anatomija Kejs-metoda [Situation Analysis, or Anatomy Case-method]. Kyiv: Center for Innovation and Development, 286.
Sytuatsiyna metodyka navchannya: teoriya i praktyka [Situational learning methodology (2001). Theory and Practice]. Moscow: Center for Innovation and Development, 256.
Mihajlova, E. (1996) Kejs i kejs-metod: obshhie ponjatija [Case and case method: general concepts]. Marketing, 1, 109–117.
Abell D. (1997) Chto neobhodimo dlja horoshego kejsa [What do I need for a good case study. ISSO AUTUMN FALL, 4, 18–19.
Artyushina, M., Belokon, Y., Dremova, I., Koshukov, A., Mosya, I., Pashchenko, T.; Romanova, A. (Ed.) (2014). Prymenenye lychnostno-razvyvayushchykh pedahohycheskykh tekhnolohyy v podhotovke budushchykh kvalyfytsyrovannыkh rabochykh (metodycheskye rekomendatsyy dlya pedahohov professyonal'no-tekhnycheskykh uchebnыkh zavedenyy, rabotnykov nauchno-uchebno-metodycheskykh tsentrov (kabynetov) professyonal'no-tekhnycheskoho obrazovanyya MON Ukraynы) [The use of personality-developing pedagogical technologies in the training of future skilled workers (methodological recommendations for teachers of vocational educational institutions, employees of scientific and educational centers (offices) of vocational education MES)]. Kyiv: Institute of prof.-tech. education National Academy Pedagogical Sciences of Ukraine, 132.
Komlichenko, A., Tsvetkov, N. (2013). Yspol'zovanye ynteraktyvnыkh metodov v uchebnom protsesse y ytohovom kontrole znanyy studentov [Using interactive methods in the educational process and final control of students' knowledge]. Information technologies in education, science and industry, 3 (4), 178–186.
Zobov, A. Metod izuchenija case-study v obrazovanii, ego istorija i primenenie [Method of studying case-study in education, its history and the use of]. Available at: http://www.elitarium.ru/2006/02/09/metod_izuchenija_situacijj_case_study_v_obrazovanii_ego_istorija_i_primenenie.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Миколаївна Пащенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.