Модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті

Auteurs-es

  • Маріан Філаретович Бирка Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70б, м. Запоріжжя, Україна, 69002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2891-0044

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51532

Mots-clés :

модель, моделювання, професійний розвиток, вчителі природничо-математичних дисциплін, післядипломна освіта

Résumé

У статті проаналізовано теоретичні аспекти моделювання системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіти. Визначено вимоги до моделі, як концепту досліджуваного явища. Обґрунтовано структурно-функціональну модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломної освіті. Охарактеризовано зміст структурних складових моделі та їх компонентів

Biographie de l'auteur-e

Маріан Філаретович Бирка, Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70б, м. Запоріжжя, Україна, 69002

Кандидат педагогічних наук

Кафедра управління навчальним закладом і педагогіки вищої школи

Références

Humanjuk, T. B. (2010). Modeljuvannja v pedahogicnij dijal`nosti [Modeling in teaching activities]. Scientific Journal of NPU Drahomanova, 66–72.

Dahyn, A. N. (2005). Pedagogyceskoe modelyrovanye [Pedagogical modeling]. Novosybyrsk, 230.

Ostroverxova, N. I. (1999). Modeljuvannja v upravlins`kij dijal`nosti dyrektora [Modeling in management activities of director]. School Director. Ukraine, 8-9, 28–34.

Maslov, V. (2013). Modeljuvannja pedagogicnyh system: sutnisty ta tehnologija [Modeling of educational systems: the nature and technology]. Postgraduate education in Ukraine, 6, 15–18.

Myheev, V. Y. (2010). Modelyrovanye i metody teoryy yzmerenyj v pedahohyke [Modeling and methods of theory of measurement in pedagogy]. Moscow: Krasand, 224.

Babanskyj, Ju. K. (1982). Optymyzacyja učebno-vospytatelnogo processa : metodyčeskye osnovy [Optimization of educational process: methodological foundations]. Prosvescenye, 192.

Gubskij, E. F. (Ed.) (2007). Fylosofskyj encyklopedyceskyj slovar. [Encyclopedic Philosophical Dictionary]. Moscow: YNFRA-M, 575.

Koval`, L. (2011). Profesijna pidhotovka majbutnix ucyteliv u konteksti rozvytku sucasnoji pocatkovoji osvity: tehnolohicnyj pidhid [Training of future teachers in the context of development of modern primary education: technological approach]. Donetsk: Landon-XXI, 330.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education