Модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті

Авторы

  • Маріан Філаретович Бирка Классический приватный университет ул. Жуковского, 70б, г. Запорожье, Украина, 69002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2891-0044

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51532

Ключевые слова:

модель, моделювання, професійний розвиток, вчителі природничо-математичних дисциплін, післядипломна освіта

Аннотация

У статті проаналізовано теоретичні аспекти моделювання системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіти. Визначено вимоги до моделі, як концепту досліджуваного явища. Обґрунтовано структурно-функціональну модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломної освіті. Охарактеризовано зміст структурних складових моделі та їх компонентів

Биография автора

Маріан Філаретович Бирка, Классический приватный университет ул. Жуковского, 70б, г. Запорожье, Украина, 69002

Кандидат педагогических наук

Кафедра управления учебным заведением и педагогики высшей школы

Библиографические ссылки

Humanjuk, T. B. (2010). Modeljuvannja v pedahogicnij dijal`nosti [Modeling in teaching activities]. Scientific Journal of NPU Drahomanova, 66–72.

Dahyn, A. N. (2005). Pedagogyceskoe modelyrovanye [Pedagogical modeling]. Novosybyrsk, 230.

Ostroverxova, N. I. (1999). Modeljuvannja v upravlins`kij dijal`nosti dyrektora [Modeling in management activities of director]. School Director. Ukraine, 8-9, 28–34.

Maslov, V. (2013). Modeljuvannja pedagogicnyh system: sutnisty ta tehnologija [Modeling of educational systems: the nature and technology]. Postgraduate education in Ukraine, 6, 15–18.

Myheev, V. Y. (2010). Modelyrovanye i metody teoryy yzmerenyj v pedahohyke [Modeling and methods of theory of measurement in pedagogy]. Moscow: Krasand, 224.

Babanskyj, Ju. K. (1982). Optymyzacyja učebno-vospytatelnogo processa : metodyčeskye osnovy [Optimization of educational process: methodological foundations]. Prosvescenye, 192.

Gubskij, E. F. (Ed.) (2007). Fylosofskyj encyklopedyceskyj slovar. [Encyclopedic Philosophical Dictionary]. Moscow: YNFRA-M, 575.

Koval`, L. (2011). Profesijna pidhotovka majbutnix ucyteliv u konteksti rozvytku sucasnoji pocatkovoji osvity: tehnolohicnyj pidhid [Training of future teachers in the context of development of modern primary education: technological approach]. Donetsk: Landon-XXI, 330.

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование