Модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51532Ключові слова:
модель, моделювання, професійний розвиток, вчителі природничо-математичних дисциплін, післядипломна освітаАнотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти моделювання системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіти. Визначено вимоги до моделі, як концепту досліджуваного явища. Обґрунтовано структурно-функціональну модель системи професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломної освіті. Охарактеризовано зміст структурних складових моделі та їх компонентів
Посилання
Humanjuk, T. B. (2010). Modeljuvannja v pedahogicnij dijal`nosti [Modeling in teaching activities]. Scientific Journal of NPU Drahomanova, 66–72.
Dahyn, A. N. (2005). Pedagogyceskoe modelyrovanye [Pedagogical modeling]. Novosybyrsk, 230.
Ostroverxova, N. I. (1999). Modeljuvannja v upravlins`kij dijal`nosti dyrektora [Modeling in management activities of director]. School Director. Ukraine, 8-9, 28–34.
Maslov, V. (2013). Modeljuvannja pedagogicnyh system: sutnisty ta tehnologija [Modeling of educational systems: the nature and technology]. Postgraduate education in Ukraine, 6, 15–18.
Myheev, V. Y. (2010). Modelyrovanye i metody teoryy yzmerenyj v pedahohyke [Modeling and methods of theory of measurement in pedagogy]. Moscow: Krasand, 224.
Babanskyj, Ju. K. (1982). Optymyzacyja učebno-vospytatelnogo processa : metodyčeskye osnovy [Optimization of educational process: methodological foundations]. Prosvescenye, 192.
Gubskij, E. F. (Ed.) (2007). Fylosofskyj encyklopedyceskyj slovar. [Encyclopedic Philosophical Dictionary]. Moscow: YNFRA-M, 575.
Koval`, L. (2011). Profesijna pidhotovka majbutnix ucyteliv u konteksti rozvytku sucasnoji pocatkovoji osvity: tehnolohicnyj pidhid [Training of future teachers in the context of development of modern primary education: technological approach]. Donetsk: Landon-XXI, 330.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Маріан Філаретович Бирка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.