Тенденції оновлення змісту програм фахової підготовки вчителів французької мови у відповідності до загальноєвропейських стандартів

Auteurs-es

  • Олеся Іванівна Рацюк Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. А.Волошина 35, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54911

Mots-clés :

фаховий рівень, кваліфікація учителя, професійне удосконалення, програма, зміст, освітні проекти

Résumé

У статті розглядаються питання фахового удосконалення учителів іноземної мови, перспективи оновлення програм підвищення кваліфікації з метою задоволення потреб сучасного вчителя як основного ретранслятора інформації, необхідної для формування життєвих компетентностей учнів як соціальних агентів у глобальному мультикультурному просторі. Важлива роль приділяється використанню ефективних інструментів професійного розвитку та саморозвитку учителів французької мови

Biographie de l'auteur-e

Олеся Іванівна Рацюк, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти вул. А.Волошина 35, м. Ужгород, Україна, 88000

Методист французької мови

Кабінет методики викладання суспільно-гуманітарних

та художньо-естетичних дисциплін

Références

Redko, V. (2012). The Means of Formation Communicative Competence in the Content of Modern School Course books for Foreign Languages. Theory and Practice. Кyiv: Geneza, 224.

Common European Framework of References for Languages: Learning, Teaching, Assessment (2003). Kyiv: Lenvit, 273.

In-Service Teacher Professional Development. Curriculum (2012). British Council in Ukraine, Ministry of Education and Science, Youth and Sport of Ukraine. Kyiv, 350.

The Instruction on Improving the Professional Development of Teachers of Foreign Languages by the Ministry of Education on Ukraine from September 26, 2014, 1/9-495

Bau, D. (2002). La boîte à outils du formateur. Editions d’Organisation, Paris, 244.

Le Botef, G. (1991). L’ingénierie et l’évaluation des compétences. Editions d’Organisation, Paris, 158.

Voirin, G. (2003). Définir les fonctions. Editions d’Organisation, Paris, 260.

Béville, G. (2001). Jeux pratiques à l’usage du formateur. Editions d’Organisation, Paris.

Noyé, P. (1997). Guide pratique du formateur. INSEP éditions, Paris, 235.

Fustier, M. (2000). Exercices pratiques de communication à l’usage du formateur. Editions d’Organisation, Paris, 384.

Bihych, O. (2004). Methodology of education for the future teacher of foreign language in the primary school. Lenvit, 278.

Lokshyna, O. I. (2001). On Teaching Foreign Languages in Europe. Ridna shkola, 12, 73–75.

Kovalenko, O. Y. (2003). Conceptual Changes in Teaching Foreign Languages in the Context of Transformations Foreign Language Education. Foreign Languages in Educational Institutions, 2, 20–24.

Kovalenko, O. Y. (2003). Modernization of the System of Foreign Language Education in Ukraine. Foreign Languages in Educational Institutions, 1, 11–16.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education