Синергетичний підхід до розвитку професійної культури авіафахівців в системі післядипломної освіти

Auteurs-es

  • Наталія Іванівна Демченко Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57178

Mots-clés :

професійна культура, синергетика, особистість, інформаційно-освітнє середовище, «рефлексивне суспільство», психічні аттрактори, паттерні поведінки, самоорганізація

Résumé

Стаття присвячена дослідженню синергетичних основ розвитку професійної культури й відповідальності авіафахівця у сучасному відкритому суспільстві, що динамічно розвивається. У системі післядипломної освіти застосування ідей синергетики означає створення в освітньому середовищі умов вибору і надання кожному суб’єкту шансу індивідуального руху до успіху, стимулювання самостійності вибору та ухвалення відповідального рішення, забезпечення розвитку альтернативного та самостійного шляху

Biographie de l'auteur-e

Наталія Іванівна Демченко, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03680

Старший викладач

Кафедра педагогіки та психології професійної освіти

Références

Gidens, E. (2005). Ustroenie obshestva: ocherk teorii stryktyracii [The dispensation of society: Outline of the theory of structuration]. Moscow: Akademicheskij Proekt, 528.

Gavrilenko, I. M. (Ed.) (2009). Sociologiya osviti [Sociology of Education]. Zaporijjya, 287.

Luzik, E. (2013). Sinergetichna model integrativno-diyalnisnoi osvitnoi sistemi yak osnovi formyvannyz planetarnogo mislennyz y maibytnih aviafahivciv v procesi profesiinoi pidgotovki [Synergetic model of integrative activity of the educational system as a basis for the formation of planetary thinking among the future flight crews in the process of professional training]. Bulletin of the National Aviation University, 1 (4), 93–97.

Dem'yanenko, N. (2012). Pidgotovka pedagogichnyh kadriv: poshyk inovaciinoi modeli [Training of teaching staff, innovative model search]. Native school, 4-5, 32–38.

Dyak, T. (2013). Kreatyvy sinergetyky v teorii ta praktyci pedagogichnoi diyalnosti [Creative synergy in the theory and practice of teaching activities]. Education and development of gifted person, 11 (18), 19–22.

Arshinov, V. (2004). Rol sinergetiki v formirovanii novoi kartiny mira [The role of synergy in the formation of a new picture of the world]. Moscow: Nauka, 475.

Nikolis, G. (2003). Poznanie slojnogo: Vedenie [Exploring Complexity: An introduction]. Editorial URSS, 344.

Serduk, L. Z. (2010). Sistemno-sinergetichnii pidhid y formyvanni motivacii ychinnya studentiv v integrovanomy osvitnemy seredovishe [The system-synergetic approach in shaping the motivation of students learning in an integrated educational environment]. Osvita regionu: politologija, psyhologija, komunikacii', 3, 206–208.

Voronkova, V. (2006). Upravlinnya ludskini resyrsami [Human resource management]. Kyiv: VD «Profesional»576.

Shinkarchuk V. I. (2002). Filosovskii enciklopedichnii slovnik [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Abris, 752.

Von Charles Francois (1997). International Encyclopedia of Systems and Cybernetics. Kyiv: Abris, 423.

Publié-e

2015-12-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education