Синергетичний підхід до розвитку професійної культури авіафахівців в системі післядипломної освіти

Авторы

  • Наталія Іванівна Демченко Национальный авиационный университет пр. Космонавта Комарова, 1, г. Киев, Украина, 03680, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57178

Ключевые слова:

професійна культура, синергетика, особистість, інформаційно-освітнє середовище, «рефлексивне суспільство», психічні аттрактори, паттерні поведінки, самоорганізація

Аннотация

Стаття присвячена дослідженню синергетичних основ розвитку професійної культури й відповідальності авіафахівця у сучасному відкритому суспільстві, що динамічно розвивається. У системі післядипломної освіти застосування ідей синергетики означає створення в освітньому середовищі умов вибору і надання кожному суб’єкту шансу індивідуального руху до успіху, стимулювання самостійності вибору та ухвалення відповідального рішення, забезпечення розвитку альтернативного та самостійного шляху

Биография автора

Наталія Іванівна Демченко, Национальный авиационный университет пр. Космонавта Комарова, 1, г. Киев, Украина, 03680

Старший преподаватель

Кафедра педагогики и психологии профессионального образования

Библиографические ссылки

Gidens, E. (2005). Ustroenie obshestva: ocherk teorii stryktyracii [The dispensation of society: Outline of the theory of structuration]. Moscow: Akademicheskij Proekt, 528.

Gavrilenko, I. M. (Ed.) (2009). Sociologiya osviti [Sociology of Education]. Zaporijjya, 287.

Luzik, E. (2013). Sinergetichna model integrativno-diyalnisnoi osvitnoi sistemi yak osnovi formyvannyz planetarnogo mislennyz y maibytnih aviafahivciv v procesi profesiinoi pidgotovki [Synergetic model of integrative activity of the educational system as a basis for the formation of planetary thinking among the future flight crews in the process of professional training]. Bulletin of the National Aviation University, 1 (4), 93–97.

Dem'yanenko, N. (2012). Pidgotovka pedagogichnyh kadriv: poshyk inovaciinoi modeli [Training of teaching staff, innovative model search]. Native school, 4-5, 32–38.

Dyak, T. (2013). Kreatyvy sinergetyky v teorii ta praktyci pedagogichnoi diyalnosti [Creative synergy in the theory and practice of teaching activities]. Education and development of gifted person, 11 (18), 19–22.

Arshinov, V. (2004). Rol sinergetiki v formirovanii novoi kartiny mira [The role of synergy in the formation of a new picture of the world]. Moscow: Nauka, 475.

Nikolis, G. (2003). Poznanie slojnogo: Vedenie [Exploring Complexity: An introduction]. Editorial URSS, 344.

Serduk, L. Z. (2010). Sistemno-sinergetichnii pidhid y formyvanni motivacii ychinnya studentiv v integrovanomy osvitnemy seredovishe [The system-synergetic approach in shaping the motivation of students learning in an integrated educational environment]. Osvita regionu: politologija, psyhologija, komunikacii', 3, 206–208.

Voronkova, V. (2006). Upravlinnya ludskini resyrsami [Human resource management]. Kyiv: VD «Profesional»576.

Shinkarchuk V. I. (2002). Filosovskii enciklopedichnii slovnik [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Abris, 752.

Von Charles Francois (1997). International Encyclopedia of Systems and Cybernetics. Kyiv: Abris, 423.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование