Особливості організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови

Auteurs-es

  • Наталія Дмитрівна Юрійчук ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08401, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59061

Mots-clés :

самостійна робота, українська мова, форми, методи самостійної роботи, самоосвіта, саморозвиток

Résumé

У статті розглядаються методичні аспекти самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови, аналізуються форми та методи її організації як невід’ємної складової навчального процесу, спрямованого на професійну підготовку компетентного, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної  діяльності

Biographie de l'auteur-e

Наталія Дмитрівна Юрійчук, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08401

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра української лінгвістики та методики навчання

Références

Karaman, S.O. (2000). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v himnaziy. Kyiv: Lenvit, 272.

Pentyljuk, M. I. (Ed.) (2004). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v serednikh navchal’nykh zakladakh. Kyiv: Lenvit, 400.

Pentyljuk, M. (Ed.) (2003). Slovnyk-dovidnyk z ukrains’koy linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 149.

Soldatenko, M. M. (2005). Samostiyna pinaval’na diyal’nit’ u konteksti Bolons’koho protsesu. Ridna shkola, 1, 3–5.

Polozhennja pro organizaciju navchal'nogo procesu u vyshhyh navchal'nyh zakladah (1993). Ministerstvo Osvity Ukrai'ny; № 161 vid 2.06.93 r. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0173-93

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyschoy shkoly: navchal’nyi posibnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 472.

Nahayev, V. M. (2007). Metodyka vykladannya u vychiy shkoli. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 223.

Aks’onova, O. V. (1998). Praktychni i seminars’ki zanyattya. Kyiv: Lybid’, 107.

Zhuravs’ka, L. M. (1999). Kontseptual’ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ. Osvita ta upravlinnya, 3 (2), 2–4.

Stadnyk, H. V. et. al (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu. Kharkiv: KhNAMH, 243.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education