Особливості організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59061Mots-clés :
самостійна робота, українська мова, форми, методи самостійної роботи, самоосвіта, саморозвитокRésumé
У статті розглядаються методичні аспекти самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови, аналізуються форми та методи її організації як невід’ємної складової навчального процесу, спрямованого на професійну підготовку компетентного, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності
Références
Karaman, S.O. (2000). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v himnaziy. Kyiv: Lenvit, 272.
Pentyljuk, M. I. (Ed.) (2004). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v serednikh navchal’nykh zakladakh. Kyiv: Lenvit, 400.
Pentyljuk, M. (Ed.) (2003). Slovnyk-dovidnyk z ukrains’koy linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 149.
Soldatenko, M. M. (2005). Samostiyna pinaval’na diyal’nit’ u konteksti Bolons’koho protsesu. Ridna shkola, 1, 3–5.
Polozhennja pro organizaciju navchal'nogo procesu u vyshhyh navchal'nyh zakladah (1993). Ministerstvo Osvity Ukrai'ny; № 161 vid 2.06.93 r. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0173-93
Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyschoy shkoly: navchal’nyi posibnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 472.
Nahayev, V. M. (2007). Metodyka vykladannya u vychiy shkoli. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 223.
Aks’onova, O. V. (1998). Praktychni i seminars’ki zanyattya. Kyiv: Lybid’, 107.
Zhuravs’ka, L. M. (1999). Kontseptual’ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ. Osvita ta upravlinnya, 3 (2), 2–4.
Stadnyk, H. V. et. al (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu. Kharkiv: KhNAMH, 243.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Наталія Дмитрівна Юрійчук 2016
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.