Особливості організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови

Авторы

  • Наталія Дмитрівна Юрійчук ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды» ул. Сухомлинского, 30, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина, 08401, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59061

Ключевые слова:

самостійна робота, українська мова, форми, методи самостійної роботи, самоосвіта, саморозвиток

Аннотация

У статті розглядаються методичні аспекти самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови, аналізуються форми та методи її організації як невід’ємної складової навчального процесу, спрямованого на професійну підготовку компетентного, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної  діяльності

Биография автора

Наталія Дмитрівна Юрійчук, ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды» ул. Сухомлинского, 30, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина, 08401

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра украинской лингвистики и методики обучения

Библиографические ссылки

Karaman, S.O. (2000). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v himnaziy. Kyiv: Lenvit, 272.

Pentyljuk, M. I. (Ed.) (2004). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v serednikh navchal’nykh zakladakh. Kyiv: Lenvit, 400.

Pentyljuk, M. (Ed.) (2003). Slovnyk-dovidnyk z ukrains’koy linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 149.

Soldatenko, M. M. (2005). Samostiyna pinaval’na diyal’nit’ u konteksti Bolons’koho protsesu. Ridna shkola, 1, 3–5.

Polozhennja pro organizaciju navchal'nogo procesu u vyshhyh navchal'nyh zakladah (1993). Ministerstvo Osvity Ukrai'ny; № 161 vid 2.06.93 r. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0173-93

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyschoy shkoly: navchal’nyi posibnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 472.

Nahayev, V. M. (2007). Metodyka vykladannya u vychiy shkoli. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 223.

Aks’onova, O. V. (1998). Praktychni i seminars’ki zanyattya. Kyiv: Lybid’, 107.

Zhuravs’ka, L. M. (1999). Kontseptual’ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ. Osvita ta upravlinnya, 3 (2), 2–4.

Stadnyk, H. V. et. al (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu. Kharkiv: KhNAMH, 243.

Опубликован

2016-01-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование