Особливості організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови

Autor

  • Наталія Дмитрівна Юрійчук ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08401, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59061

Słowa kluczowe:

самостійна робота, українська мова, форми, методи самостійної роботи, самоосвіта, саморозвиток

Abstrakt

У статті розглядаються методичні аспекти самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів з української мови, аналізуються форми та методи її організації як невід’ємної складової навчального процесу, спрямованого на професійну підготовку компетентного, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної  діяльності

Biogram autora

Наталія Дмитрівна Юрійчук, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08401

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра української лінгвістики та методики навчання

Bibliografia

Karaman, S.O. (2000). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v himnaziy. Kyiv: Lenvit, 272.

Pentyljuk, M. I. (Ed.) (2004). Metodyka navchannya ukrains’koy movy v serednikh navchal’nykh zakladakh. Kyiv: Lenvit, 400.

Pentyljuk, M. (Ed.) (2003). Slovnyk-dovidnyk z ukrains’koy linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 149.

Soldatenko, M. M. (2005). Samostiyna pinaval’na diyal’nit’ u konteksti Bolons’koho protsesu. Ridna shkola, 1, 3–5.

Polozhennja pro organizaciju navchal'nogo procesu u vyshhyh navchal'nyh zakladah (1993). Ministerstvo Osvity Ukrai'ny; № 161 vid 2.06.93 r. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0173-93

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyschoy shkoly: navchal’nyi posibnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 472.

Nahayev, V. M. (2007). Metodyka vykladannya u vychiy shkoli. Kyiv: Tsentr uchbovoy literatury, 223.

Aks’onova, O. V. (1998). Praktychni i seminars’ki zanyattya. Kyiv: Lybid’, 107.

Zhuravs’ka, L. M. (1999). Kontseptual’ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ. Osvita ta upravlinnya, 3 (2), 2–4.

Stadnyk, H. V. et. al (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu. Kharkiv: KhNAMH, 243.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-01-29

Numer

Dział

Pedagogical Education