Забезпечення надійності зберігання знань засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій

Auteurs-es

  • Людмила Володимирівна Зубик Національний університет водного господарства і природокористування вул. Соборна, 11, м. Рівне, Україна, 33028, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2087-5379

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59147

Mots-clés :

засвоєння знань, розвиток пам'яті, ментальні карти, інтелектуальні карти, карти розуму

Résumé

Визначено шляхи вирішення проблеми забезпечення надійності запам'ятовування технічних знань. Виконано порівняльний аналіз наявного сучасного програмного забезпечення з метою його залучення до навчального процесу. Запропоновано інноваційні технології зберігання знань на основі аналізу та узагальнення наукового доробку і педагогічного досвіду. Розглянуто складову трансформації навчального процесу шляхом залучення популярних веб-сервісів

Biographie de l'auteur-e

Людмила Володимирівна Зубик, Національний університет водного господарства і природокористування вул. Соборна, 11, м. Рівне, Україна, 33028

Старший викладач

Кафедра комп'ютерних наук

Références

Arden, J. B. (2008). Improving Your Memory For Dummies. Moscow: Dialectics, 352.

Bohoyavlenskyy, D. N., Menchynskaya, N. A. (1959). Psychology of Mastering Knowledge at School. Moscow: Publishing House of the RSFSR Academy of Pedagogical Sciences, 347.

Buynovskyy, A. S., Medvedev, M. K., Molokov, P. B., Stas, N. F. (2006). Technology of training aimed at developing of students' independence. Proceedings TPY, 309 (4), 244–248.

Elkonyn, D. B.; Davydov, V. V., Zinchenko, V. P. (Eds.) (1989). Favourites Pedagogical Proceedings. Moscow: Pedagogika, 554.

Serdobyntseva, E. N. (2010). Structure and language of advertising text. Moscow: Nauka, 104.

The system of learning something Features V. F. Shatalov. "Professional Teacher – Primary School". Available at: http://prof-teacher.ru/pedagogicheskaya-psixologiya/v-chem-osobennost-sistemy-obucheniya-v-f-shatalova

Smirnov, A. (Ed.) (1967). Age and individualdifferences inmemory. Moscow: Education, 300.

Vyhotskyy, L. S. (2005). Psychology of human development. Moscow: Publishing House of Meaning, Eksmo, 1136.

Tony Buzan Blog. Available at: http://imindmap.com/training/

Mental map. Wikipedia. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Ментальна_карта

Yakymanskaya, I. S. (Ed.) (1990). Psychological criteria ofquality of knowledge ofschools. Moscow: Publishing. APN USSR, 142.

Koznov, D., Larchyk, E., Plyskyn, M., Artamonov, N. (2011). About tasks of merge of Memory Cards (Mind Maps) in the collective development. Programming, 6, 1–10.

Psychological problems Increase quality of education and learning (1984). Moscow: Publishing. APN USSR, 174.

Gavrilova, T. A., Leschova, I. A., Kudryavtsev, D. V. (2012). Usingmodels ofknowledge engineeringfor trainingin information technology. SPbHPU, 7, 91–105.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education