Забезпечення надійності зберігання знань засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59147Ключові слова:
засвоєння знань, розвиток пам'яті, ментальні карти, інтелектуальні карти, карти розумуАнотація
Визначено шляхи вирішення проблеми забезпечення надійності запам'ятовування технічних знань. Виконано порівняльний аналіз наявного сучасного програмного забезпечення з метою його залучення до навчального процесу. Запропоновано інноваційні технології зберігання знань на основі аналізу та узагальнення наукового доробку і педагогічного досвіду. Розглянуто складову трансформації навчального процесу шляхом залучення популярних веб-сервісів
Посилання
Arden, J. B. (2008). Improving Your Memory For Dummies. Moscow: Dialectics, 352.
Bohoyavlenskyy, D. N., Menchynskaya, N. A. (1959). Psychology of Mastering Knowledge at School. Moscow: Publishing House of the RSFSR Academy of Pedagogical Sciences, 347.
Buynovskyy, A. S., Medvedev, M. K., Molokov, P. B., Stas, N. F. (2006). Technology of training aimed at developing of students' independence. Proceedings TPY, 309 (4), 244–248.
Elkonyn, D. B.; Davydov, V. V., Zinchenko, V. P. (Eds.) (1989). Favourites Pedagogical Proceedings. Moscow: Pedagogika, 554.
Serdobyntseva, E. N. (2010). Structure and language of advertising text. Moscow: Nauka, 104.
The system of learning something Features V. F. Shatalov. "Professional Teacher – Primary School". Available at: http://prof-teacher.ru/pedagogicheskaya-psixologiya/v-chem-osobennost-sistemy-obucheniya-v-f-shatalova
Smirnov, A. (Ed.) (1967). Age and individualdifferences inmemory. Moscow: Education, 300.
Vyhotskyy, L. S. (2005). Psychology of human development. Moscow: Publishing House of Meaning, Eksmo, 1136.
Tony Buzan Blog. Available at: http://imindmap.com/training/
Mental map. Wikipedia. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Ментальна_карта
Yakymanskaya, I. S. (Ed.) (1990). Psychological criteria ofquality of knowledge ofschools. Moscow: Publishing. APN USSR, 142.
Koznov, D., Larchyk, E., Plyskyn, M., Artamonov, N. (2011). About tasks of merge of Memory Cards (Mind Maps) in the collective development. Programming, 6, 1–10.
Psychological problems Increase quality of education and learning (1984). Moscow: Publishing. APN USSR, 174.
Gavrilova, T. A., Leschova, I. A., Kudryavtsev, D. V. (2012). Usingmodels ofknowledge engineeringfor trainingin information technology. SPbHPU, 7, 91–105.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Володимирівна Зубик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.