Соціокультурні принципи в сучасній науці та освітніх технологіях фізичної культури

Auteurs-es

  • Василь Миколайович Василюк Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8569-7518
  • Олена Олександрівна Ярмощук Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3684-9714

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63515

Mots-clés :

вища освіта, фахівці фізичного виховання, антропні освітні технології, креативність, соціалізація

Résumé

В статті висвітлюються антропні освітні технології, побудовані на основі принципів діяльнісного, соціокультурного підходу у педагогічній сфері суспільства. Зазначається, що основоположним принципом інновацій у сфері вищої педагогічної системи повинна стати гуманітарна сутність освіти, її спрямованість на високий професійний, духовно-ціннісний і загальнокультурний розвиток особистості студента

Bibliographies de l'auteur-e

Василь Миколайович Василюк, Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Олена Олександрівна Ярмощук, Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028

Кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент

Кафедра теорії та методики фізичного виховання

Références

Vasyljuk, V. M., Jarmoshhuk, O. O. (2014). Znachennja rozvytku kreatyvnosti jak akmeologichnoi' invarianty profesionalizmu majbutn'ogo fahivcja z fizychnoi' kul'tury. Naukovi pedagogichni problemy fizychnoi' kul'tury, 12 (53), 17–20.

Verbickij, A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole. Moscow, 208.

Dychkivs'ka, I. M. (2004). Innovacijni pedagogichni tehnologii'. Kyiv: Akademvydav, 352.

Tymoshenko, O. V. (2008). Optymizacija profesijnoi' pidgotovky majbutnih uchyteliv fizychnoi' kul'tury. Kyiv: vyd-vo NPU imeni M. P. Dragomanova, 420.

Shyjan, B. M., Papusha, V. G. (2005). Metodyka vykladannja sportyvno-pedagogichnyh dyscyplin u vyshhyh navchal'nyh zakladah fizychnogo vyhovannja i sportu. Kharkiv: «OVS», 208.

Shestakov, M. P. (2000). Shtuchnyj intelekt u sportyvnij nauci XXI stolittja. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 7, 8–13.

Canuel, R. Why do we need innovation in education? (2012). Canadian Education Association. Available at: http://www.cea-ace.ca/blog/ron-canuel/2012/11/3/why-do-we-need-innovation-education

Neumajer, O. (2013). Innovation in education and innovative learning activities with ICT. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: Ostravska univerzita v Ostravě, 207–212.

Bobrov, A. V. (1999). Pol'ova koncepcija mehanizmu svidomosti. Svidomist' i fizychna real'nist', 4 (3), 47–59.

Natale, G. G., Kozlovcev, V. Je. (2002). Strategija rozvytku fizychnoi' kul'tury i paradygma synergetyky. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 4, 2–11.

Dons'kyj, D. D., Dmytrijev, S. V. (1999). Psyhosemantychni mehanizmy upravlinnja ruhovymy dijamy ljudyny. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 9, 2–6.

Publié-e

2016-03-27

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education