Соціокультурні принципи в сучасній науці та освітніх технологіях фізичної культури

Авторы

  • Василь Миколайович Василюк Ровенский государственный гуманитарный университет ул. Степана Бандеры, 12, г. Ровно, Украина, 33028, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8569-7518
  • Олена Олександрівна Ярмощук Ровенский государственный гуманитарный университет ул. Степана Бандеры, 12, г. Ровно, Украина, 33028, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3684-9714

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63515

Ключевые слова:

вища освіта, фахівці фізичного виховання, антропні освітні технології, креативність, соціалізація

Аннотация

В статті висвітлюються антропні освітні технології, побудовані на основі принципів діяльнісного, соціокультурного підходу у педагогічній сфері суспільства. Зазначається, що основоположним принципом інновацій у сфері вищої педагогічної системи повинна стати гуманітарна сутність освіти, її спрямованість на високий професійний, духовно-ціннісний і загальнокультурний розвиток особистості студента

Биографии авторов

Василь Миколайович Василюк, Ровенский государственный гуманитарный университет ул. Степана Бандеры, 12, г. Ровно, Украина, 33028

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра теории и методики физического воспитания

Олена Олександрівна Ярмощук, Ровенский государственный гуманитарный университет ул. Степана Бандеры, 12, г. Ровно, Украина, 33028

Кандидат наук по физическому воспитания и спорту, доцент

Кафедра теории и методики физического воспитания

Библиографические ссылки

Vasyljuk, V. M., Jarmoshhuk, O. O. (2014). Znachennja rozvytku kreatyvnosti jak akmeologichnoi' invarianty profesionalizmu majbutn'ogo fahivcja z fizychnoi' kul'tury. Naukovi pedagogichni problemy fizychnoi' kul'tury, 12 (53), 17–20.

Verbickij, A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole. Moscow, 208.

Dychkivs'ka, I. M. (2004). Innovacijni pedagogichni tehnologii'. Kyiv: Akademvydav, 352.

Tymoshenko, O. V. (2008). Optymizacija profesijnoi' pidgotovky majbutnih uchyteliv fizychnoi' kul'tury. Kyiv: vyd-vo NPU imeni M. P. Dragomanova, 420.

Shyjan, B. M., Papusha, V. G. (2005). Metodyka vykladannja sportyvno-pedagogichnyh dyscyplin u vyshhyh navchal'nyh zakladah fizychnogo vyhovannja i sportu. Kharkiv: «OVS», 208.

Shestakov, M. P. (2000). Shtuchnyj intelekt u sportyvnij nauci XXI stolittja. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 7, 8–13.

Canuel, R. Why do we need innovation in education? (2012). Canadian Education Association. Available at: http://www.cea-ace.ca/blog/ron-canuel/2012/11/3/why-do-we-need-innovation-education

Neumajer, O. (2013). Innovation in education and innovative learning activities with ICT. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: Ostravska univerzita v Ostravě, 207–212.

Bobrov, A. V. (1999). Pol'ova koncepcija mehanizmu svidomosti. Svidomist' i fizychna real'nist', 4 (3), 47–59.

Natale, G. G., Kozlovcev, V. Je. (2002). Strategija rozvytku fizychnoi' kul'tury i paradygma synergetyky. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 4, 2–11.

Dons'kyj, D. D., Dmytrijev, S. V. (1999). Psyhosemantychni mehanizmy upravlinnja ruhovymy dijamy ljudyny. Teorija i praktyka fizychnoi' kul'tury, 9, 2–6.

Опубликован

2016-03-27

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование