Комп’ютерно-орієнтований контроль навчання математики майбутніх інженерів

Auteurs-es

  • Катерина Володимирівна Власенко Донбаська державна машинобудівна академія вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8920-5680
  • Наталія Сергіївна Грудкіна Донбаська державна машинобудівна академія вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9322-5492
  • Наталія Володимирівна Новікова Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0914-8875

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66344

Mots-clés :

комп’ютерно-орієнтований контроль, навчання математики, управління, інтернет-ресурс, електронні навчальні посібники, майбутні інженери

Résumé

Проаналізовано електронні навчальні посібники та обґрунтовано доцільність їх використання з метою контролю навчання математики майбутніх інженерів. З’ясовано, як залучення викладачем електронних навчальних матеріалів уможливлює управління усним опитуванням студентів, виконанням письмових контрольних робіт, тестування тощо. Показано, як комп’ютерно-орієнтований контроль дає змогу налагодити зворотній зв’язок під час навчання математики та всебічно перевірити рівень сформованості знань та вмінь студентів з дисципліни

Bibliographies de l'auteur-e

Катерина Володимирівна Власенко, Донбаська державна машинобудівна академія вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра вищої математики 

Наталія Сергіївна Грудкіна, Донбаська державна машинобудівна академія вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедри вищої математики 

Наталія Володимирівна Новікова, Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії вул. Шкадінова, 72, м. Краматорськ, Україна, 84313

Викладач математики 

Références

Yevseyeva, O. G. (2012). Design methodical system of teaching mathematics technical university students based on active approach. Didactics of mathematics: problems and research. Doneck: Vyd-vo DonNU, 37, 7–16.

Krylova, T. V. (1998). Problems of teaching mathematics at the Technical Universities. Kyiv: Vyshha shk., 438.

Losev, N. M., Mudranova, J. A., Gubar, D. E. (2013). Using interactive controls in teaching analytical geometry. Current Issues of natural and mathematical education. Sumy: VVP Mrija, 1, 150–158.

Vitvytska, S. S. (2003). Fundamentals of Pedagogy of high school teaching aid for students of Master. Kyiv: Center of educational literature, 316.

Garkih, Y. S., Lysochenko, S. V., Sus, B. B., Tretyak, O. V. (2012). Computer technologies in education. Kyiv: Kyi'vs'kyj universytet, 239.

Vlasenko, K. V. (2010). Higher Mathematics: elements of linear and vector algebra. Kramatorsk: DDMA.

Vlasenko, K. V. (2014). Practical exercises on probability theory and mathematical statistics. Kramatorsk: DDMA.

Yevseyeva, O. G., Vlasenko, K. V. (2014). Workstations mathematics teacher: Computer-oriented system. Doneck: DonNTU.

Vlasenko, K. V. Electronic Textbooks. Available at: http://vmdbi.net.ua/

Kademiya, M., Sysoieva, A. (2012). Interactive learning tools. Vinnycja: PLANER, 217.

Vlasenko, K., I. Reutova, I., Luparenko, O. (2013). Workbook higher mathematics for future engineers. Elements of linear and vector algebra. Doneck: Noulidzh, 124.

Vlasenko, K., I. Reutova, I., Luparenko, O. (2013). Workbook higher mathematics for future engineers. Introduction to Mathematical Analysis. Doneck: Noulidzh,128.

Vlasenko, K., I. Reutova, I., Luparenko, O. (2013). Workbook higher mathematics for future engineers. Analytic Geometry. Doneck: Noulidzh, 176.

Publié-e

2016-04-30

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education