Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66351Mots-clés :
модель, моделювання, вчителі початкових класів, інноваційні технології, навчання математикиRésumé
У статті обґрунтовано актуальність моделювання навчального процесу у вищій школі, яке використовується для визначення педагогічних об’єктів і розробки педагогічних конструктів. Висвітлено структуру моделі формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в школі. У розробленій моделі відображено взаємозв’язок таких блоків: організаційно-цільового, теоретично-змістового, діяльнісно-формувального, результативно-оцінювального
Références
Polonskij, V. M., Kraevskij, V. V. (2001). Metodologija dlja pedagoga: teorija i praktika. Volgograd: Peremena, 324.
Martynenko, S. M. (2009). Systema pidgotovky vchytelja pochatkovyh klasiv do diagnostychnoi' dijal'nosti. Kyiv, 384.
Mel'nychuk, I. M. (2011). Teorija i praktyka profesijnoi' pidgotovky majbutnih social'nyh pracivnykiv zasobamy interaktyvnyh tehnologij. Ternopil, 584.
Bahmat, N. V. (2011). Formuvannja gotovnosti majbutn'ogo vchytelja pochatkovyh klasiv do pedagogichnogo modeljuvannja. Kyiv, 20.
Demchenko, O. P. (2006). Formuvannja u majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv profesijnoi' gotovnosti do stvorennja vyhovnyh sytuacij. Vinnycja, 259.
Lavrinenko, O. A. (2009). Pedagogichna majsternist' v istoryko-pedagogichnomu vymiri: teorija, praktyka, postup. Kyiv: Bogdanova A. M., 328.
Telychko, N. V. (2014). Teoretychni i metodychni zasady formuvannja osnov pedagogichnoi' majsternosti majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv. Vinnycja, 559.
Busel, V. T. (Ed.) (2009). Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy. Kyiv; Irpin': VTF «Perun», 1736.
Navolokova, N. P. (2009). Encyklopedija pedagogichnyh tehnologij ta innovacij. Kharkiv: Vyd. grupa «Osnova», 176.
Kraevskij, V. V. (2003). Obshhie osnovy pedagogiki. Moscow: Izd. centr «Akademija», 256.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Оксана Миколаївна Ліба 2016
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.