Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі

Авторы

  • Оксана Миколаївна Ліба Мукачевский государственный университет ул. Ужгородская, 26, г. Мукачево, Украина, 89600, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66351

Ключевые слова:

модель, моделювання, вчителі початкових класів, інноваційні технології, навчання математики

Аннотация

У статті обґрунтовано актуальність моделювання навчального процесу у вищій школі, яке використовується для визначення педагогічних об’єктів і розробки педагогічних конструктів. Висвітлено структуру моделі формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в школі. У розробленій моделі відображено взаємозв’язок таких блоків: організаційно-цільового, теоретично-змістового, діяльнісно-формувального, результативно-оцінювального

Биография автора

Оксана Миколаївна Ліба, Мукачевский государственный университет ул. Ужгородская, 26, г. Мукачево, Украина, 89600

Старший преподаватель

Кафедры теории и методики начального образования

Библиографические ссылки

Polonskij, V. M., Kraevskij, V. V. (2001). Metodologija dlja pedagoga: teorija i praktika. Volgograd: Peremena, 324.

Martynenko, S. M. (2009). Systema pidgotovky vchytelja pochatkovyh klasiv do diagnostychnoi' dijal'nosti. Kyiv, 384.

Mel'nychuk, I. M. (2011). Teorija i praktyka profesijnoi' pidgotovky majbutnih social'nyh pracivnykiv zasobamy interaktyvnyh tehnologij. Ternopil, 584.

Bahmat, N. V. (2011). Formuvannja gotovnosti majbutn'ogo vchytelja pochatkovyh klasiv do pedagogichnogo modeljuvannja. Kyiv, 20.

Demchenko, O. P. (2006). Formuvannja u majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv profesijnoi' gotovnosti do stvorennja vyhovnyh sytuacij. Vinnycja, 259.

Lavrinenko, O. A. (2009). Pedagogichna majsternist' v istoryko-pedagogichnomu vymiri: teorija, praktyka, postup. Kyiv: Bogdanova A. M., 328.

Telychko, N. V. (2014). Teoretychni i metodychni zasady formuvannja osnov pedagogichnoi' majsternosti majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv. Vinnycja, 559.

Busel, V. T. (Ed.) (2009). Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy. Kyiv; Irpin': VTF «Perun», 1736.

Navolokova, N. P. (2009). Encyklopedija pedagogichnyh tehnologij ta innovacij. Kharkiv: Vyd. grupa «Osnova», 176.

Kraevskij, V. V. (2003). Obshhie osnovy pedagogiki. Moscow: Izd. centr «Akademija», 256.

Опубликован

2016-04-30

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование