Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66507Mots-clés :
професійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технологіїRésumé
У статті уточнено сутність та актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій і визначено педагогічні умови її формування: створення професійно-мотиваційного середовища; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів
Références
Dorofeev, A. (2005). Professional'naja kompetentnost' kak pokazatel' kachestva obrazovanija. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 30–33.
Kajdalova, L. G. (2006). Teoretychni zasady kompetentnisnogo pidhodu do profesijnogo navchannja. Problemy inzhenerno-pedagogichnoi' osvity, 3, 21–25.
Pishhulin, V. N. (2006). Formirovanie professional'noj kompetentnosti specialista jekonomicheskogo profilja v sisteme universitetskogo obrazovanija. Moscow, 172.
Borysenko, L. L. (2011). Psyhologo-dydaktychni umovy formuvannja naukovo-piznaval'noi' kompetentnosti studentiv ekonomichnyh special'nostej. Vyshha osvity Ukrai'ny, V, 36–42.
Maksymchuk, L. V. (2012). Pedagogichni umovy zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv. Visnyk Nacional'noi' akademii' prykordonnoi' sluzhby Ukrai'ny imeni B. Hmel'nyc'kogo, 1. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/e-jornals/Vnadps/2012_1/10mlvmem.pdf
Metodychni zasady efektyvnogo formuvannja profesijno znachushhyh umin' ta navychok majbutnih ekonomistiv (2010). Khmelnyck: HNU, 43.
Mel'nychuk, I. M. (2008). Naukovo-metodychni zasady vprovadzhennja interaktyvnyh tehnologij u vyshhij shkoli. Naukovyj chasopys Nacional'nogo pedagogichnogo universytetu im. M. P. Dragomanova. Ser.: Pedagogichni nauky: realii' ta perspektyvy, 11,183–190.
Maksymchuk, L. V., Romanyshyna, L. M. (2010). Zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesijnoi' dijal'nosti. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 11 (64), 243–248.
Koval'chuk, G. O. (2003). Aktyvizacija navchannja v ekonomichnij osviti. Kyiv: KNEU, 298.
Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Світлана Євгенівна Адамів 2016
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.