Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій

Auteurs-es

  • Світлана Євгенівна Адамів Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська 11, м. Тернопіль, Україна, 46020, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2611-5741

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66507

Mots-clés :

професійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технології

Résumé

У статті уточнено сутність та актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій і визначено педагогічні умови її формування: створення професійно-мотиваційного середовища; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів

Biographie de l'auteur-e

Світлана Євгенівна Адамів, Тернопільський національний економічний університет вул. Львівська 11, м. Тернопіль, Україна, 46020

Викладач

Кафедра міжнародного менеджменту та маркетингу

Références

Dorofeev, A. (2005). Professional'naja kompetentnost' kak pokazatel' kachestva obrazovanija. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 30–33.

Kajdalova, L. G. (2006). Teoretychni zasady kompetentnisnogo pidhodu do profesijnogo navchannja. Problemy inzhenerno-pedagogichnoi' osvity, 3, 21–25.

Pishhulin, V. N. (2006). Formirovanie professional'noj kompetentnosti specialista jekonomicheskogo profilja v sisteme universitetskogo obrazovanija. Moscow, 172.

Borysenko, L. L. (2011). Psyhologo-dydaktychni umovy formuvannja naukovo-piznaval'noi' kompetentnosti studentiv ekonomichnyh special'nostej. Vyshha osvity Ukrai'ny, V, 36–42.

Maksymchuk, L. V. (2012). Pedagogichni umovy zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv. Visnyk Nacional'noi' akademii' prykordonnoi' sluzhby Ukrai'ny imeni B. Hmel'nyc'kogo, 1. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/e-jornals/Vnadps/2012_1/10mlvmem.pdf

Metodychni zasady efektyvnogo formuvannja profesijno znachushhyh umin' ta navychok majbutnih ekonomistiv (2010). Khmelnyck: HNU, 43.

Mel'nychuk, I. M. (2008). Naukovo-metodychni zasady vprovadzhennja interaktyvnyh tehnologij u vyshhij shkoli. Naukovyj chasopys Nacional'nogo pedagogichnogo universytetu im. M. P. Dragomanova. Ser.: Pedagogichni nauky: realii' ta perspektyvy, 11,183–190.

Maksymchuk, L. V., Romanyshyna, L. M. (2010). Zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesijnoi' dijal'nosti. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 11 (64), 243–248.

Koval'chuk, G. O. (2003). Aktyvizacija navchannja v ekonomichnij osviti. Kyiv: KNEU, 298.

Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Publié-e

2016-04-30

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education