Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій

Авторы

  • Світлана Євгенівна Адамів Тернопольський национальный экономический университет ул. Львовская 11, г. Тернополь, Украина, 46020, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2611-5741

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.66507

Ключевые слова:

професійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технології

Аннотация

У статті уточнено сутність та актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій і визначено педагогічні умови її формування: створення професійно-мотиваційного середовища; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів

Биография автора

Світлана Євгенівна Адамів, Тернопольський национальный экономический университет ул. Львовская 11, г. Тернополь, Украина, 46020

Преподаватель

Кафедра международного менеджмента и маркетинга

Библиографические ссылки

Dorofeev, A. (2005). Professional'naja kompetentnost' kak pokazatel' kachestva obrazovanija. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 30–33.

Kajdalova, L. G. (2006). Teoretychni zasady kompetentnisnogo pidhodu do profesijnogo navchannja. Problemy inzhenerno-pedagogichnoi' osvity, 3, 21–25.

Pishhulin, V. N. (2006). Formirovanie professional'noj kompetentnosti specialista jekonomicheskogo profilja v sisteme universitetskogo obrazovanija. Moscow, 172.

Borysenko, L. L. (2011). Psyhologo-dydaktychni umovy formuvannja naukovo-piznaval'noi' kompetentnosti studentiv ekonomichnyh special'nostej. Vyshha osvity Ukrai'ny, V, 36–42.

Maksymchuk, L. V. (2012). Pedagogichni umovy zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv. Visnyk Nacional'noi' akademii' prykordonnoi' sluzhby Ukrai'ny imeni B. Hmel'nyc'kogo, 1. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/e-jornals/Vnadps/2012_1/10mlvmem.pdf

Metodychni zasady efektyvnogo formuvannja profesijno znachushhyh umin' ta navychok majbutnih ekonomistiv (2010). Khmelnyck: HNU, 43.

Mel'nychuk, I. M. (2008). Naukovo-metodychni zasady vprovadzhennja interaktyvnyh tehnologij u vyshhij shkoli. Naukovyj chasopys Nacional'nogo pedagogichnogo universytetu im. M. P. Dragomanova. Ser.: Pedagogichni nauky: realii' ta perspektyvy, 11,183–190.

Maksymchuk, L. V., Romanyshyna, L. M. (2010). Zastosuvannja interaktyvnyh tehnologij u pidgotovci majbutnih ekonomistiv-mizhnarodnykiv do profesijnoi' dijal'nosti. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 11 (64), 243–248.

Koval'chuk, G. O. (2003). Aktyvizacija navchannja v ekonomichnij osviti. Kyiv: KNEU, 298.

Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.

Опубликован

2016-04-30

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование