Розробка методологічних засад організації самостійної роботи студентів у системі електронного навчання

Auteurs-es

  • Олександр Іванович Пушкар Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3592-3684
  • Євген Миколайович Грабовський Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7799-7249

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.79765

Mots-clés :

електронне навчання, компетенція, самостійна робота студентів, мультимедійний комплекс, інформаційні технології

Résumé

В статті запропоновано концепцію організації процесу формування професійної компетенції самостійної роботи студентів в умовах електронного навчання. Здійснено реалізацію запропонованої моделі формування компетенції в умовах електронного навчання на прикладі мультимедійного комплексу з навчальної дисципліни «Технологічні процеси видавничо-поліграфічної справи». На основі використання методу Сааті зроблено вибір найбільш значущих складових для кожної компетенції

Bibliographies de l'auteur-e

Олександр Іванович Пушкар, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Євген Миколайович Грабовський, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Références

Bugajchuk, K. L. (2012). Mobil'ne navchannja: sutnist' i modeli vprovadzhennja v navchal'nyj proces vyshhyh navchal'nyh zakladiv MVS Ukrai'ny. Informacijni tehnologii' i zasoby navchannja, 1 (27). Available at: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/ITZN/2012_1/619-1916-1-RV.pdf

Semerikov, S. O. (2009). Teoretyko-metodychni osnovy fundamentalizacii' navchannja informatychnyh dyscyplin u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Kyiv, 536.

Stefanovych, L. O., Stefanovych, T. O. (2011). Stvorennja jedynogo informacijnogo prostoru jak zasib integracii' vyshhoi' i seredn'oi' shkoly. Informatyzacija vyshhogo navchal'nogo zakladu. Lviv: Vydavnyctvo L'vivs'koi' politehniky, 49–53.

Jaggars, S. S., Edgecombe, N., Stacey, G. W. (2013). What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center, Columbia University, 126.

Banciu, V., Gordan, M., Stanciu, S. (2012). The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. Available at: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko, O. (2013). Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 134.

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). Тhe five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832.

Saati, T. L. (2008). Prinjatie reshenij pri zavisimostjah i obratnyh svjazjah: Analiticheskie seti. Moscow: Izdatel'stvo LKI, 360.

Tobias, L., Dietrich, A., Stefanie, N. L.; Sicilia, M. A. (Ed.) (2006). Connecting competence and performance in competency management: modeling, assessment, validation and use. Competencies in organizational e-learning: comments and tools. Hershey/PA: Idea Publishing, 83–119.

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.

Publié-e

2016-10-30

Numéro

Rubrique

Technical Sciences