Розробка методологічних засад організації самостійної роботи студентів у системі електронного навчання

Авторы

  • Олександр Іванович Пушкар Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3592-3684
  • Євген Миколайович Грабовський Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7799-7249

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.79765

Ключевые слова:

електронне навчання, компетенція, самостійна робота студентів, мультимедійний комплекс, інформаційні технології

Аннотация

В статті запропоновано концепцію організації процесу формування професійної компетенції самостійної роботи студентів в умовах електронного навчання. Здійснено реалізацію запропонованої моделі формування компетенції в умовах електронного навчання на прикладі мультимедійного комплексу з навчальної дисципліни «Технологічні процеси видавничо-поліграфічної справи». На основі використання методу Сааті зроблено вибір найбільш значущих складових для кожної компетенції

Биографии авторов

Олександр Іванович Пушкар, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Доктор экономических наук, профессор, заведующий кафедрой

Кафедра компьютерных систем и технологий

Євген Миколайович Грабовський, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат экономических наук, доцент

Кафедра компьютерных систем и технологий

Библиографические ссылки

Bugajchuk, K. L. (2012). Mobil'ne navchannja: sutnist' i modeli vprovadzhennja v navchal'nyj proces vyshhyh navchal'nyh zakladiv MVS Ukrai'ny. Informacijni tehnologii' i zasoby navchannja, 1 (27). Available at: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/ITZN/2012_1/619-1916-1-RV.pdf

Semerikov, S. O. (2009). Teoretyko-metodychni osnovy fundamentalizacii' navchannja informatychnyh dyscyplin u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Kyiv, 536.

Stefanovych, L. O., Stefanovych, T. O. (2011). Stvorennja jedynogo informacijnogo prostoru jak zasib integracii' vyshhoi' i seredn'oi' shkoly. Informatyzacija vyshhogo navchal'nogo zakladu. Lviv: Vydavnyctvo L'vivs'koi' politehniky, 49–53.

Jaggars, S. S., Edgecombe, N., Stacey, G. W. (2013). What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center, Columbia University, 126.

Banciu, V., Gordan, M., Stanciu, S. (2012). The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. Available at: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko, O. (2013). Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 134.

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). Тhe five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832.

Saati, T. L. (2008). Prinjatie reshenij pri zavisimostjah i obratnyh svjazjah: Analiticheskie seti. Moscow: Izdatel'stvo LKI, 360.

Tobias, L., Dietrich, A., Stefanie, N. L.; Sicilia, M. A. (Ed.) (2006). Connecting competence and performance in competency management: modeling, assessment, validation and use. Competencies in organizational e-learning: comments and tools. Hershey/PA: Idea Publishing, 83–119.

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.

Опубликован

2016-10-30

Выпуск

Раздел

Технические науки