Обґрунтування інструментальних засобів підтримки електронного навчання за допомогою технологій векторної графіки

Autor

  • Yevgen Hrabovskyi Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7799-7249
  • Volodymyr Hikovatyi Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0365-331X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.103923

Słowa kluczowe:

електронне навчання, технологія, інструментальні засоби, векторна графіка, векторний редактор, електронний підручник

Abstrakt

В статті запропоновано методичні засади організації підтримки електронного навчання за допомогою технологій векторної графіки. Здійснено аналіз різноманіття мультимедійних можливостей векторної графіки в умовах електронного навчання. Розроблено схеми структурування навчального тексту електронних підручників на основі використання векторної графіки. В роботі створено організаційну схему структури сайту електронного навчання за допомогою векторної графіки

Biogramy autorów

Yevgen Hrabovskyi, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Volodymyr Hikovatyi, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Bibliografia

Vektorna grafika. Available at: http://reff.net.ua/19154-Vektornaya_grafika.html

O vektornoi grafike i vektornix redaktorah. Available at: http://nashdesign.com.ua/

Semerikov, S. O. (2009). Teoretyko-metodychni osnovy fundamentalizacii navchannya informatychnyh dyscyplin u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Natsionalnyi pedahohichnyi un-t im. M. P. Drahomanova. Kyiv, 536.

Stefanovych, L. O., Stefanovych, T. O. (2011). Stvorennya yedynogo informaciynogo prostoru yak zasib integracii' vyshhoi i seredn'oi shkoly. Informatyzaciya vyshhogo navchal'nogo zakladu. Lviv: Vydavnyctvo Lvivskoi politehniky, 49–53.

Jaggars, S. S., Edgecombe, N., Stacey, G. W. (2013). What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center. Columbia University, 126.

Banciu, V., Gordan, M., Stanciu, S. (2012). The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. Available at: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko, O. (2013). Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 134.

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). The five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832. doi: 10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.

##submission.downloads##

Opublikowane

2017-06-29

Numer

Dział

Technical Sciences