Використання холістичного маркетингу як умова ефективного управління промисловим підприємством
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.153372Słowa kluczowe:
промислове підприємство, маркетингові концепції, холістичний маркетинг, зовнішні фактори, внутрішні факториAbstrakt
У статті виявлено посилення ролі маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Досліджено основні фактори й умови, що сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності на підприємстві. Систематизовано значимі зовнішні та внутрішні умови використання концепцій маркетингу. Визначено рівень маркетингової орієнтації підприємства залежно від зовнішніх та внутрішніх умов. Зроблено висновок про необхідність використання промисловими підприємствами концепції холістичного маркетингу, як найбільш перспективної
Bibliografia
Boichyk, I. M. (2016). Ekonomika pidpryiemstva. Kyiv: Kondor-Vydavnytstvo, 378.
Futuluichuk, O. V. (2014). Kholistychnyi marketynh yak zaporuka efektyvnoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomycheskye nauky, 6. Marketynh i menedzhment. Available at: http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Economics/6_173503.doc.htm
Klymchuk, A. O. (2016). Osnovni instrumenty pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia pidpryiemstvom. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 1 (2), 26–28. Available at: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4774/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Kotler, F., Kartadzhayya, Kh., Setiavan, A. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe. Moscow: Al'pina Biznes Buks, 240.
Herasymiak, N. V. (2012). Kholistychnyi marketynh yak nova paradyhma rozvytku marketynhu. Efektyvna ekonomika, 7. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35
Agarwal, A. (2012). Concept of holistic marketing. Available at: https://www.projectguru.in/publications/concept-of-holistic-marketing/
Zozulov, O., Poltorak, K. (2017). Formuvannia kontseptsii vedennia biznesu na marketynovykh zasadakh: sohodennia ta maibutnie. Marketynh v Ukraini, 5-6, 64–72.
Hurzhii, N. M. (2011). Upravlinnia marketynhom: kontseptsii ta problemy. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 720: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 16–22. Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/13812/1/4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf
Lyzunova, O. M., Pukhanov, O. O. (2017). Zabezpechennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo, 12 (1), 187–190. Available at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/12_1_2017.pdf
Shershnova, Z. Ye. (2004). Stratehichne upravlinnia. Kyiv: KNEU, 699.
Ushenko, N. (2017). Dominanty intelektualnoho liderstva pidpryiemstv Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, 1, 59–68. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_1_8
Horbonos, F. V., Cherevko, H. V., Pavlenchyk, N. F., Pavlenchyk, A. O. (2010). Ekonomika pidpryiemstv. Kyiv: Znannia, 463. Available at: https://pidruchniki.com/1513061636283/ekonomika/chinniki_shlyahi_zrostannya_efektivnosti_virobnitstva
Kurbatska, L. M. (2013). Marketynh v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika, 5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389
Borzakovska, L. V. (2013). Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu: sutnist ta teoretychne pidgruntia. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 85–94. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9
Kotler, F., Keller, K. L. (2018). Marketing menedzhment. Sankt-Peterburg: Piter, 848. Available at: http://avidreaders.ru/read-book/marketing-menedzhment.html
Cherepnya, V. V. (2008). Nova paradigma marketingu. Available at: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/cherepnya.php
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2018 Victoria Svyatnenko
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.