Використання холістичного маркетингу як умова ефективного управління промисловим підприємством
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.153372Ключові слова:
промислове підприємство, маркетингові концепції, холістичний маркетинг, зовнішні фактори, внутрішні факториАнотація
У статті виявлено посилення ролі маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Досліджено основні фактори й умови, що сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності на підприємстві. Систематизовано значимі зовнішні та внутрішні умови використання концепцій маркетингу. Визначено рівень маркетингової орієнтації підприємства залежно від зовнішніх та внутрішніх умов. Зроблено висновок про необхідність використання промисловими підприємствами концепції холістичного маркетингу, як найбільш перспективної
Посилання
Boichyk, I. M. (2016). Ekonomika pidpryiemstva. Kyiv: Kondor-Vydavnytstvo, 378.
Futuluichuk, O. V. (2014). Kholistychnyi marketynh yak zaporuka efektyvnoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomycheskye nauky, 6. Marketynh i menedzhment. Available at: http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Economics/6_173503.doc.htm
Klymchuk, A. O. (2016). Osnovni instrumenty pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia pidpryiemstvom. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 1 (2), 26–28. Available at: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4774/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Kotler, F., Kartadzhayya, Kh., Setiavan, A. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe. Moscow: Al'pina Biznes Buks, 240.
Herasymiak, N. V. (2012). Kholistychnyi marketynh yak nova paradyhma rozvytku marketynhu. Efektyvna ekonomika, 7. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35
Agarwal, A. (2012). Concept of holistic marketing. Available at: https://www.projectguru.in/publications/concept-of-holistic-marketing/
Zozulov, O., Poltorak, K. (2017). Formuvannia kontseptsii vedennia biznesu na marketynovykh zasadakh: sohodennia ta maibutnie. Marketynh v Ukraini, 5-6, 64–72.
Hurzhii, N. M. (2011). Upravlinnia marketynhom: kontseptsii ta problemy. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 720: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 16–22. Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/13812/1/4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf
Lyzunova, O. M., Pukhanov, O. O. (2017). Zabezpechennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo, 12 (1), 187–190. Available at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/12_1_2017.pdf
Shershnova, Z. Ye. (2004). Stratehichne upravlinnia. Kyiv: KNEU, 699.
Ushenko, N. (2017). Dominanty intelektualnoho liderstva pidpryiemstv Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, 1, 59–68. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_1_8
Horbonos, F. V., Cherevko, H. V., Pavlenchyk, N. F., Pavlenchyk, A. O. (2010). Ekonomika pidpryiemstv. Kyiv: Znannia, 463. Available at: https://pidruchniki.com/1513061636283/ekonomika/chinniki_shlyahi_zrostannya_efektivnosti_virobnitstva
Kurbatska, L. M. (2013). Marketynh v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika, 5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389
Borzakovska, L. V. (2013). Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu: sutnist ta teoretychne pidgruntia. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 85–94. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9
Kotler, F., Keller, K. L. (2018). Marketing menedzhment. Sankt-Peterburg: Piter, 848. Available at: http://avidreaders.ru/read-book/marketing-menedzhment.html
Cherepnya, V. V. (2008). Nova paradigma marketingu. Available at: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/cherepnya.php
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Victoria Svyatnenko
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.