Використання холістичного маркетингу як умова ефективного управління промисловим підприємством

Auteurs-es

  • Victoria Svyatnenko Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3480-8959

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.153372

Mots-clés :

промислове підприємство, маркетингові концепції, холістичний маркетинг, зовнішні фактори, внутрішні фактори

Résumé

У статті виявлено посилення ролі маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Досліджено основні фактори й умови, що сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності на підприємстві. Систематизовано значимі зовнішні та внутрішні умови використання концепцій маркетингу. Визначено рівень маркетингової орієнтації підприємства залежно від зовнішніх та внутрішніх умов. Зроблено висновок про необхідність використання промисловими підприємствами концепції холістичного маркетингу, як найбільш перспективної

Biographie de l'auteur-e

Victoria Svyatnenko, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Références

Boichyk, I. M. (2016). Ekonomika pidpryiemstva. Kyiv: Kondor-Vydavnytstvo, 378.

Futuluichuk, O. V. (2014). Kholistychnyi marketynh yak zaporuka efektyvnoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomycheskye nauky, 6. Marketynh i menedzhment. Available at: http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Economics/6_173503.doc.htm

Klymchuk, A. O. (2016). Osnovni instrumenty pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia pidpryiemstvom. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 1 (2), 26–28. Available at: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4774/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf

Kotler, F., Kartadzhayya, Kh., Setiavan, A. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe. Moscow: Al'pina Biznes Buks, 240.

Herasymiak, N. V. (2012). Kholistychnyi marketynh yak nova paradyhma rozvytku marketynhu. Efektyvna ekonomika, 7. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_35

Agarwal, A. (2012). Concept of holistic marketing. Available at: https://www.projectguru.in/publications/concept-of-holistic-marketing/

Zozulov, O., Poltorak, K. (2017). Formuvannia kontseptsii vedennia biznesu na marketynovykh zasadakh: sohodennia ta maibutnie. Marketynh v Ukraini, 5-6, 64–72.

Hurzhii, N. M. (2011). Upravlinnia marketynhom: kontseptsii ta problemy. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 720: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 16–22. Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/13812/1/4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf

Lyzunova, O. M., Pukhanov, O. O. (2017). Zabezpechennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo, 12 (1), 187–190. Available at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/12_1_2017.pdf

Shershnova, Z. Ye. (2004). Stratehichne upravlinnia. Kyiv: KNEU, 699.

Ushenko, N. (2017). Dominanty intelektualnoho liderstva pidpryiemstv Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia, 1, 59–68. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2017_1_8

Horbonos, F. V., Cherevko, H. V., Pavlenchyk, N. F., Pavlenchyk, A. O. (2010). Ekonomika pidpryiemstv. Kyiv: Znannia, 463. Available at: https://pidruchniki.com/1513061636283/ekonomika/chinniki_shlyahi_zrostannya_efektivnosti_virobnitstva

Kurbatska, L. M. (2013). Marketynh v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika, 5. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389

Borzakovska, L. V. (2013). Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu: sutnist ta teoretychne pidgruntia. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 85–94. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9

Kotler, F., Keller, K. L. (2018). Marketing menedzhment. Sankt-Peterburg: Piter, 848. Available at: http://avidreaders.ru/read-book/marketing-menedzhment.html

Cherepnya, V. V. (2008). Nova paradigma marketingu. Available at: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/cherepnya.php

Publié-e

2018-11-27

Numéro

Rubrique

Economics