Інструменти штучного інтелекту у руслі проблематики педагогічної діагностики

Autor

  • Людмила Едуардівна Гризун Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди вул. Артема, 29, м. Харків, Україна, 61078, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36409

Słowa kluczowe:

педагогічна діагностика, фахова підготовка студентів, моделі представлення знань, нечітка логіка, кластерний аналіз

Abstrakt

В роботі висвітлено сутність, функції та основні проблеми педагогічної діагностики. На основі їх аналізу виокремлено напрями штучного інтелекту, які мають певний потенціал щодо розв’язання нагальних завдань педагогічної діагностики. Схарактеризовано дидактичне забезпечення фахової підготовки студентів педагогічних спеціальностей до застосування інструментів штучного інтелекту для розв’язання завдань педагогічної діагностики

Biogram autora

Людмила Едуардівна Гризун, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди вул. Артема, 29, м. Харків, Україна, 61078

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра інформатики

Bibliografia

Gavrilov, A. V. (2001). Systems of artificial intelligence. Novosibirsk: NGTU, 246.

Garbusev, V. (2007). Basics of Test Technologies. Informatics. Apr, 16 (400), 3–22.

Gryzun, L. E. (2009). Didactic bases of projecting of the subject modular structure on the basis of scientific knowledge integration. Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Scovoroda, 417.

Gryzun, L. (2014). Ways of fuzzy logic application to the solving problems of pedagogical diagnostics. Narodna Osvita, 1 (22). Available at: http://narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2165

Gryzun, L. E. (2014). Artificial Intelligence and its application to the systems of pedagogical diagnostics. Kharkiv : KhNPU named after G.S. Scovoroda, 151.

Kolgatin, O. G. (2007). Didactic requirements to the means of automatic pedagogical diagnostics. Means of teaching and scientific-research work. Kharkiv : KhNPU named after G.S. Scovoroda, 27, 65–74.

Maksimov, V. G. (2002). Pedagogical diagnostics at school. Moscow:Akademiya, 270.

Podlasyy, I. P. (2002). Pedagogy. New Course. Moscow : VLADOS, 576.

Pospelov, G. S. (1989). Artificial Intelligence is a base for new information technology. Moscow : Nauka, 280.

Knowledge representation and application. (1989). Transled from Japanese by H. Ueno, M. Isidzuka. Moscow : Mir, 220.

Subbotin, S. O. (2008). Knowledge representation and processing in the systems of artificial intelligence and decision-making systems: Textbook. Zaporizhia: ZNTU, 341.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-01-25

Numer

Dział

Pedagogy