Інструменти штучного інтелекту у руслі проблематики педагогічної діагностики
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.36409Ключові слова:
педагогічна діагностика, фахова підготовка студентів, моделі представлення знань, нечітка логіка, кластерний аналізАнотація
В роботі висвітлено сутність, функції та основні проблеми педагогічної діагностики. На основі їх аналізу виокремлено напрями штучного інтелекту, які мають певний потенціал щодо розв’язання нагальних завдань педагогічної діагностики. Схарактеризовано дидактичне забезпечення фахової підготовки студентів педагогічних спеціальностей до застосування інструментів штучного інтелекту для розв’язання завдань педагогічної діагностики
Посилання
Gavrilov, A. V. (2001). Systems of artificial intelligence. Novosibirsk: NGTU, 246.
Garbusev, V. (2007). Basics of Test Technologies. Informatics. Apr, 16 (400), 3–22.
Gryzun, L. E. (2009). Didactic bases of projecting of the subject modular structure on the basis of scientific knowledge integration. Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Scovoroda, 417.
Gryzun, L. (2014). Ways of fuzzy logic application to the solving problems of pedagogical diagnostics. Narodna Osvita, 1 (22). Available at: http://narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2165
Gryzun, L. E. (2014). Artificial Intelligence and its application to the systems of pedagogical diagnostics. Kharkiv : KhNPU named after G.S. Scovoroda, 151.
Kolgatin, O. G. (2007). Didactic requirements to the means of automatic pedagogical diagnostics. Means of teaching and scientific-research work. Kharkiv : KhNPU named after G.S. Scovoroda, 27, 65–74.
Maksimov, V. G. (2002). Pedagogical diagnostics at school. Moscow:Akademiya, 270.
Podlasyy, I. P. (2002). Pedagogy. New Course. Moscow : VLADOS, 576.
Pospelov, G. S. (1989). Artificial Intelligence is a base for new information technology. Moscow : Nauka, 280.
Knowledge representation and application. (1989). Transled from Japanese by H. Ueno, M. Isidzuka. Moscow : Mir, 220.
Subbotin, S. O. (2008). Knowledge representation and processing in the systems of artificial intelligence and decision-making systems: Textbook. Zaporizhia: ZNTU, 341.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Едуардівна Гризун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.