Професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39393Słowa kluczowe:
професійно-технологічна діяльність, учитель технологічної освіти, галузевий стандарт технологічної освітиAbstrakt
У статті розглядається професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти, різні методи аналізу: документів діяльності вчителя, самофотографування робочого часу, контекст-аналізу, інтерв’ювання (фахівців, керівників навчальних закладів, експертів, студентів), запропонована модель мікросоціального профілю кваліфікації вчителя технологій, в якій подані ключові, базові та професійні компетенції, а також зв’язки з іншими фахівцями
Bibliografia
Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 2014, № 37-38, st.2004). – (Iz zminamy, vnesenymy z·hidno iz zakonom № 76-VIII vid 28.12.2014). Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 1991, № 34, st.451). (vvodytsya v diyu postanovoyu VR № 1144-KhII (1144-12) vid 04.06.91, st.452). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
Dyatlenko, S. M. (Ed.) (2006). Knyha vchytelya trudovoho navchannya : dovidkovo-metodychne vydannya. Kharkiv : TORSINH PLYuS, 464.
Tsyna, A. Yu. (2011). Teoriya i metodyka osobystisno oriyentovanoyi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya tekhnolohiy. Poltava, 537.
Ball, H. O. (2000). Humanizatsiya zahalnoyi ta profesiynoyi osvity: suchasna aktualnist i psykholoho-pedahohichni oriyentyry. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 134–157.
Bereka, V. (2007). Profesiyno-pedahohichna praktyka maybutnikh upravlintsiv: osnovni pryntsypy i tekhnolohiya. Naukovi zapysky TNPU. Seriya : Pedahohika, 8, 109–115.
Oleksyk, V. (2000). Deyaki aspekty zahalnopedahohichnoyi pidhotovky maybutn'oho vchytelya. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 2, 28–37.
Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyal'nisnyy chy osobystisnyy pidkhid? Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 176–203.
Kremenya, V. H., Nikolayenka, S. M. (2005). Vyshcha osvita v Ukrayini. Kiev: Znannya, 327.
Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 6 hrudnya 2007 roku №1/9-736 «Pro perelik napryamiv (spetsialnostey) ta yikh poyednannya z dodatkovymy spetsialnostyamy i spetsializatsiyamy dlya pidhotovky pedahohichnykh pratsivnykiv za osvitno-kvalifikatsiynymy rivnyamy bakalavra, spetsialista, mahistra» (2007). Kiev: MON Ukrayiny, 8–10.
Savelev, A. Ya., Semushyna, L. H., Kahermanyan, V. S. (2005). Model formyrovanyya spetsyalysta. Moscow: NYYVO, 72.
Yakubovsky, M. A.; Kozlovskaya, Y. M. (Ed.) (2003). Matematycheskoe modelyrovanye professyonalnoy deyatelnosty uchytelya. Lvov : Evrosvyt, 428.
Myeshchaninov, O. P. (2001). Modelyuvannya system. Mykolayiv : NaUKMA, 268.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Валерій Миколайович Титаренко
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.