Професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39393Ключевые слова:
професійно-технологічна діяльність, учитель технологічної освіти, галузевий стандарт технологічної освітиАннотация
У статті розглядається професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти, різні методи аналізу: документів діяльності вчителя, самофотографування робочого часу, контекст-аналізу, інтерв’ювання (фахівців, керівників навчальних закладів, експертів, студентів), запропонована модель мікросоціального профілю кваліфікації вчителя технологій, в якій подані ключові, базові та професійні компетенції, а також зв’язки з іншими фахівцями
Библиографические ссылки
Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 2014, № 37-38, st.2004). – (Iz zminamy, vnesenymy z·hidno iz zakonom № 76-VIII vid 28.12.2014). Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 1991, № 34, st.451). (vvodytsya v diyu postanovoyu VR № 1144-KhII (1144-12) vid 04.06.91, st.452). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
Dyatlenko, S. M. (Ed.) (2006). Knyha vchytelya trudovoho navchannya : dovidkovo-metodychne vydannya. Kharkiv : TORSINH PLYuS, 464.
Tsyna, A. Yu. (2011). Teoriya i metodyka osobystisno oriyentovanoyi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya tekhnolohiy. Poltava, 537.
Ball, H. O. (2000). Humanizatsiya zahalnoyi ta profesiynoyi osvity: suchasna aktualnist i psykholoho-pedahohichni oriyentyry. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 134–157.
Bereka, V. (2007). Profesiyno-pedahohichna praktyka maybutnikh upravlintsiv: osnovni pryntsypy i tekhnolohiya. Naukovi zapysky TNPU. Seriya : Pedahohika, 8, 109–115.
Oleksyk, V. (2000). Deyaki aspekty zahalnopedahohichnoyi pidhotovky maybutn'oho vchytelya. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 2, 28–37.
Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyal'nisnyy chy osobystisnyy pidkhid? Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 176–203.
Kremenya, V. H., Nikolayenka, S. M. (2005). Vyshcha osvita v Ukrayini. Kiev: Znannya, 327.
Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 6 hrudnya 2007 roku №1/9-736 «Pro perelik napryamiv (spetsialnostey) ta yikh poyednannya z dodatkovymy spetsialnostyamy i spetsializatsiyamy dlya pidhotovky pedahohichnykh pratsivnykiv za osvitno-kvalifikatsiynymy rivnyamy bakalavra, spetsialista, mahistra» (2007). Kiev: MON Ukrayiny, 8–10.
Savelev, A. Ya., Semushyna, L. H., Kahermanyan, V. S. (2005). Model formyrovanyya spetsyalysta. Moscow: NYYVO, 72.
Yakubovsky, M. A.; Kozlovskaya, Y. M. (Ed.) (2003). Matematycheskoe modelyrovanye professyonalnoy deyatelnosty uchytelya. Lvov : Evrosvyt, 428.
Myeshchaninov, O. P. (2001). Modelyuvannya system. Mykolayiv : NaUKMA, 268.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Валерій Миколайович Титаренко
![Лицензия Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .