Професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39393Ключевые слова:
професійно-технологічна діяльність, учитель технологічної освіти, галузевий стандарт технологічної освітиАннотация
У статті розглядається професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти, різні методи аналізу: документів діяльності вчителя, самофотографування робочого часу, контекст-аналізу, інтерв’ювання (фахівців, керівників навчальних закладів, експертів, студентів), запропонована модель мікросоціального профілю кваліфікації вчителя технологій, в якій подані ключові, базові та професійні компетенції, а також зв’язки з іншими фахівцями
Библиографические ссылки
Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 2014, № 37-38, st.2004). – (Iz zminamy, vnesenymy z·hidno iz zakonom № 76-VIII vid 28.12.2014). Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 1991, № 34, st.451). (vvodytsya v diyu postanovoyu VR № 1144-KhII (1144-12) vid 04.06.91, st.452). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
Dyatlenko, S. M. (Ed.) (2006). Knyha vchytelya trudovoho navchannya : dovidkovo-metodychne vydannya. Kharkiv : TORSINH PLYuS, 464.
Tsyna, A. Yu. (2011). Teoriya i metodyka osobystisno oriyentovanoyi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya tekhnolohiy. Poltava, 537.
Ball, H. O. (2000). Humanizatsiya zahalnoyi ta profesiynoyi osvity: suchasna aktualnist i psykholoho-pedahohichni oriyentyry. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 134–157.
Bereka, V. (2007). Profesiyno-pedahohichna praktyka maybutnikh upravlintsiv: osnovni pryntsypy i tekhnolohiya. Naukovi zapysky TNPU. Seriya : Pedahohika, 8, 109–115.
Oleksyk, V. (2000). Deyaki aspekty zahalnopedahohichnoyi pidhotovky maybutn'oho vchytelya. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 2, 28–37.
Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyal'nisnyy chy osobystisnyy pidkhid? Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 176–203.
Kremenya, V. H., Nikolayenka, S. M. (2005). Vyshcha osvita v Ukrayini. Kiev: Znannya, 327.
Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 6 hrudnya 2007 roku №1/9-736 «Pro perelik napryamiv (spetsialnostey) ta yikh poyednannya z dodatkovymy spetsialnostyamy i spetsializatsiyamy dlya pidhotovky pedahohichnykh pratsivnykiv za osvitno-kvalifikatsiynymy rivnyamy bakalavra, spetsialista, mahistra» (2007). Kiev: MON Ukrayiny, 8–10.
Savelev, A. Ya., Semushyna, L. H., Kahermanyan, V. S. (2005). Model formyrovanyya spetsyalysta. Moscow: NYYVO, 72.
Yakubovsky, M. A.; Kozlovskaya, Y. M. (Ed.) (2003). Matematycheskoe modelyrovanye professyonalnoy deyatelnosty uchytelya. Lvov : Evrosvyt, 428.
Myeshchaninov, O. P. (2001). Modelyuvannya system. Mykolayiv : NaUKMA, 268.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Валерій Миколайович Титаренко
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .