Професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти

Автор(и)

  • Валерій Миколайович Титаренко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, Полтава, Україна, 36003, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39393

Ключові слова:

професійно-технологічна діяльність, учитель технологічної освіти, галузевий стандарт технологічної освіти

Анотація

У статті розглядається професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти, різні методи аналізу: документів діяльності вчителя, самофотографування робочого часу, контекст-аналізу, інтерв’ювання (фахівців, керівників навчальних закладів, експертів, студентів), запропонована модель мікросоціального профілю кваліфікації вчителя технологій, в якій подані ключові, базові та професійні компетенції, а також зв’язки з іншими фахівцями

Біографія автора

Валерій Миколайович Титаренко, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, Полтава, Україна, 36003

Старший викладач

Кафедра виробничо-інформаційних технологій та безпеки життєдіяльності

Посилання

Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 2014, № 37-38, st.2004). – (Iz zminamy, vnesenymy z·hidno iz zakonom № 76-VIII vid 28.12.2014). Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 1991, № 34, st.451). (vvodytsya v diyu postanovoyu VR № 1144-KhII (1144-12) vid 04.06.91, st.452). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12

Dyatlenko, S. M. (Ed.) (2006). Knyha vchytelya trudovoho navchannya : dovidkovo-metodychne vydannya. Kharkiv : TORSINH PLYuS, 464.

Tsyna, A. Yu. (2011). Teoriya i metodyka osobystisno oriyentovanoyi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya tekhnolohiy. Poltava, 537.

Ball, H. O. (2000). Humanizatsiya zahalnoyi ta profesiynoyi osvity: suchasna aktualnist i psykholoho-pedahohichni oriyentyry. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 134–157.

Bereka, V. (2007). Profesiyno-pedahohichna praktyka maybutnikh upravlintsiv: osnovni pryntsypy i tekhnolohiya. Naukovi zapysky TNPU. Seriya : Pedahohika, 8, 109–115.

Oleksyk, V. (2000). Deyaki aspekty zahalnopedahohichnoyi pidhotovky maybutn'oho vchytelya. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 2, 28–37.

Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyal'nisnyy chy osobystisnyy pidkhid? Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 176–203.

Kremenya, V. H., Nikolayenka, S. M. (2005). Vyshcha osvita v Ukrayini. Kiev: Znannya, 327.

Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 6 hrudnya 2007 roku №1/9-736 «Pro perelik napryamiv (spetsialnostey) ta yikh poyednannya z dodatkovymy spetsialnostyamy i spetsializatsiyamy dlya pidhotovky pedahohichnykh pratsivnykiv za osvitno-kvalifikatsiynymy rivnyamy bakalavra, spetsialista, mahistra» (2007). Kiev: MON Ukrayiny, 8–10.

Savelev, A. Ya., Semushyna, L. H., Kahermanyan, V. S. (2005). Model formyrovanyya spetsyalysta. Moscow: NYYVO, 72.

Yakubovsky, M. A.; Kozlovskaya, Y. M. (Ed.) (2003). Matematycheskoe modelyrovanye professyonalnoy deyatelnosty uchytelya. Lvov : Evrosvyt, 428.

Myeshchaninov, O. P. (2001). Modelyuvannya system. Mykolayiv : NaUKMA, 268.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-22

Номер

Розділ

Педагогічні науки