Професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39393Ключові слова:
професійно-технологічна діяльність, учитель технологічної освіти, галузевий стандарт технологічної освітиАнотація
У статті розглядається професійно-педагогічна діяльність учителя технологічної освіти, різні методи аналізу: документів діяльності вчителя, самофотографування робочого часу, контекст-аналізу, інтерв’ювання (фахівців, керівників навчальних закладів, експертів, студентів), запропонована модель мікросоціального профілю кваліфікації вчителя технологій, в якій подані ключові, базові та професійні компетенції, а також зв’язки з іншими фахівцями
Посилання
Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 2014, № 37-38, st.2004). – (Iz zminamy, vnesenymy z·hidno iz zakonom № 76-VIII vid 28.12.2014). Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Zakon Ukrayiny «Pro osvitu» (vidomosti Verkhovnoyi rady, 1991, № 34, st.451). (vvodytsya v diyu postanovoyu VR № 1144-KhII (1144-12) vid 04.06.91, st.452). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
Dyatlenko, S. M. (Ed.) (2006). Knyha vchytelya trudovoho navchannya : dovidkovo-metodychne vydannya. Kharkiv : TORSINH PLYuS, 464.
Tsyna, A. Yu. (2011). Teoriya i metodyka osobystisno oriyentovanoyi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya tekhnolohiy. Poltava, 537.
Ball, H. O. (2000). Humanizatsiya zahalnoyi ta profesiynoyi osvity: suchasna aktualnist i psykholoho-pedahohichni oriyentyry. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 134–157.
Bereka, V. (2007). Profesiyno-pedahohichna praktyka maybutnikh upravlintsiv: osnovni pryntsypy i tekhnolohiya. Naukovi zapysky TNPU. Seriya : Pedahohika, 8, 109–115.
Oleksyk, V. (2000). Deyaki aspekty zahalnopedahohichnoyi pidhotovky maybutn'oho vchytelya. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 2, 28–37.
Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyal'nisnyy chy osobystisnyy pidkhid? Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kiev: VIPOL, 176–203.
Kremenya, V. H., Nikolayenka, S. M. (2005). Vyshcha osvita v Ukrayini. Kiev: Znannya, 327.
Lyst Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 6 hrudnya 2007 roku №1/9-736 «Pro perelik napryamiv (spetsialnostey) ta yikh poyednannya z dodatkovymy spetsialnostyamy i spetsializatsiyamy dlya pidhotovky pedahohichnykh pratsivnykiv za osvitno-kvalifikatsiynymy rivnyamy bakalavra, spetsialista, mahistra» (2007). Kiev: MON Ukrayiny, 8–10.
Savelev, A. Ya., Semushyna, L. H., Kahermanyan, V. S. (2005). Model formyrovanyya spetsyalysta. Moscow: NYYVO, 72.
Yakubovsky, M. A.; Kozlovskaya, Y. M. (Ed.) (2003). Matematycheskoe modelyrovanye professyonalnoy deyatelnosty uchytelya. Lvov : Evrosvyt, 428.
Myeshchaninov, O. P. (2001). Modelyuvannya system. Mykolayiv : NaUKMA, 268.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Валерій Миколайович Титаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.