Роль та місце управління якістю освіти в системі загального менеджменту

Autor

  • Наталія Леонідівна Панасюк Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41469

Słowa kluczowe:

управління якістю освіти, система, загальний менеджмент

Abstrakt

Сьогодні управління якістю освіти в системі загального менеджменту має вирішальне значення для розвитку особистості, соціальних інститутів та суспільства в цілому. Офіційним визнанням цієї ролі стало законодавче проголошення сфери освіти як пріоритетне. Розвиток системи освіти сьогодні характеризується пошуком нових форм і методів функціонування системи, визначенням варіативності пріоритетних освітніх програм

Biogram autora

Наталія Леонідівна Панасюк, Луцький національний технічний університет вул. Львівська, 75, м. Луцьк, Україна, 43018

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних технологій

Bibliografia

Bordovskyy, G. A. (2004). Quality Management obrazovatelnoho process in vuze. Values sovremennoho education, region. aspect. NW app. Dep-tion RAO, PSU. Arkhangelsk, 178–180.

Law of Ukraine "On Higher Education" (2014). Supreme Council of Ukraine (BD), 37-38.

Laba, O., Kuznetsov, R. (2011). On the question of defining the essence of computer crimes in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 5, 151–155.

Labe, O., Kuznetsov, R. (2012). The mechanism of providing information services by public authorities to citizens and legal persons. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 10, 150–154.

Moiseev, L., Kovalchuk, V. (2008). Basic scientific research. 5th edition. Kiev: Professional, 240.

Ozhegov, S. I., Shvedova, N. Y. (1999). Explanatory dictionary: 80000 words and frazeolohycheskyh vыrazhenyy. 4th edition. Moscow: Azbukovnyk, 907.

Panasyuk, N. (2014). Role of national policies to improve the quality of higher education in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 15, 173–177.

Potashnyk, M. (Ed.) (2000). Quality Management Education: Praktykooryentyrovannaya monohrafyya and metodycheskoe posobye. AM, 448.

Subetto, A. (2003). Noosferyzm. SPb.: gentlemen, 537.

Tatour, A. (2012). Evaluation Quality of education and learning: trudnыy Way Formation. Narodnoe education, 4, 115–121.

Chernyshev, E. (2012). Formation of human resources education system graduate teacher education, scientific and practical bases. NAPS Ukraine, Univ messages. Education. Kiev: educational thought, 472.

Shishov, S. (2000). The professional competence of the teacher. Education and Management, 4 (2), 35–40.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-24

Numer

Dział

Pedagogy