Роль та місце управління якістю освіти в системі загального менеджменту
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41469Ключові слова:
управління якістю освіти, система, загальний менеджментАнотація
Сьогодні управління якістю освіти в системі загального менеджменту має вирішальне значення для розвитку особистості, соціальних інститутів та суспільства в цілому. Офіційним визнанням цієї ролі стало законодавче проголошення сфери освіти як пріоритетне. Розвиток системи освіти сьогодні характеризується пошуком нових форм і методів функціонування системи, визначенням варіативності пріоритетних освітніх програм
Посилання
Bordovskyy, G. A. (2004). Quality Management obrazovatelnoho process in vuze. Values sovremennoho education, region. aspect. NW app. Dep-tion RAO, PSU. Arkhangelsk, 178–180.
Law of Ukraine "On Higher Education" (2014). Supreme Council of Ukraine (BD), 37-38.
Laba, O., Kuznetsov, R. (2011). On the question of defining the essence of computer crimes in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 5, 151–155.
Labe, O., Kuznetsov, R. (2012). The mechanism of providing information services by public authorities to citizens and legal persons. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 10, 150–154.
Moiseev, L., Kovalchuk, V. (2008). Basic scientific research. 5th edition. Kiev: Professional, 240.
Ozhegov, S. I., Shvedova, N. Y. (1999). Explanatory dictionary: 80000 words and frazeolohycheskyh vыrazhenyy. 4th edition. Moscow: Azbukovnyk, 907.
Panasyuk, N. (2014). Role of national policies to improve the quality of higher education in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 15, 173–177.
Potashnyk, M. (Ed.) (2000). Quality Management Education: Praktykooryentyrovannaya monohrafyya and metodycheskoe posobye. AM, 448.
Subetto, A. (2003). Noosferyzm. SPb.: gentlemen, 537.
Tatour, A. (2012). Evaluation Quality of education and learning: trudnыy Way Formation. Narodnoe education, 4, 115–121.
Chernyshev, E. (2012). Formation of human resources education system graduate teacher education, scientific and practical bases. NAPS Ukraine, Univ messages. Education. Kiev: educational thought, 472.
Shishov, S. (2000). The professional competence of the teacher. Education and Management, 4 (2), 35–40.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталія Леонідівна Панасюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.