Роль та місце управління якістю освіти в системі загального менеджменту

Авторы

  • Наталія Леонідівна Панасюк Луцкий национальный технический университет ул. Львовская, 75, м. Луцк, Украина, 43018, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41469

Ключевые слова:

управління якістю освіти, система, загальний менеджмент

Аннотация

Сьогодні управління якістю освіти в системі загального менеджменту має вирішальне значення для розвитку особистості, соціальних інститутів та суспільства в цілому. Офіційним визнанням цієї ролі стало законодавче проголошення сфери освіти як пріоритетне. Розвиток системи освіти сьогодні характеризується пошуком нових форм і методів функціонування системи, визначенням варіативності пріоритетних освітніх програм

Биография автора

Наталія Леонідівна Панасюк, Луцкий национальный технический университет ул. Львовская, 75, м. Луцк, Украина, 43018

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра компьютерных технологий

Библиографические ссылки

Bordovskyy, G. A. (2004). Quality Management obrazovatelnoho process in vuze. Values sovremennoho education, region. aspect. NW app. Dep-tion RAO, PSU. Arkhangelsk, 178–180.

Law of Ukraine "On Higher Education" (2014). Supreme Council of Ukraine (BD), 37-38.

Laba, O., Kuznetsov, R. (2011). On the question of defining the essence of computer crimes in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 5, 151–155.

Labe, O., Kuznetsov, R. (2012). The mechanism of providing information services by public authorities to citizens and legal persons. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 10, 150–154.

Moiseev, L., Kovalchuk, V. (2008). Basic scientific research. 5th edition. Kiev: Professional, 240.

Ozhegov, S. I., Shvedova, N. Y. (1999). Explanatory dictionary: 80000 words and frazeolohycheskyh vыrazhenyy. 4th edition. Moscow: Azbukovnyk, 907.

Panasyuk, N. (2014). Role of national policies to improve the quality of higher education in Ukraine. Computer-integrated technologies: education, science and industry, science, 15, 173–177.

Potashnyk, M. (Ed.) (2000). Quality Management Education: Praktykooryentyrovannaya monohrafyya and metodycheskoe posobye. AM, 448.

Subetto, A. (2003). Noosferyzm. SPb.: gentlemen, 537.

Tatour, A. (2012). Evaluation Quality of education and learning: trudnыy Way Formation. Narodnoe education, 4, 115–121.

Chernyshev, E. (2012). Formation of human resources education system graduate teacher education, scientific and practical bases. NAPS Ukraine, Univ messages. Education. Kiev: educational thought, 472.

Shishov, S. (2000). The professional competence of the teacher. Education and Management, 4 (2), 35–40.

Опубликован

2015-04-24

Выпуск

Раздел

Педагогические науки