Удосконалення системи охолодження тягових електричних кар’єрних автосамоскидів белаз
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42245Słowa kluczowe:
механотрона система автоматичного регулювання перепаду тиску, удосконалення конструкції дроселюючи елементів, гідродинамічна стабілізація потокуAbstrakt
Розглядається механотрона система яка забезпечує автоматичне підтримання постійного перепаду тиску вканалах формуючої головки. Розроблено конструктивні рішення дроселюючи елементів головки які передбачаютьраціональні гідродинамічні умови протікання матеріалу, що переробляється. Визначено ділянки гідродинамічноїстабілізації потоку матеріалу після дроселюючи елементів головки. Отримані рішення дозволяють розширити областьзастосування головки за рахунок стабілізації тиску по всій довжині формуючого каналу при переробці сировини з різнимиреологічними властивостями
Bibliografia
Vysockogo, M. S., Grishkevicha, A. I. (1988). Avtomobili: mashiny bol'shoj edinichnoj moshhnosti: Uchebnoe posobie. Minsk : Vysshaja shkola, 160.
Brusilovskij, I. V. (1978). Ajerodinamicheskie shemy i harakteristiki osevyh ventiljatorov CAGI: Spravochnoe posobie. Moscow: Nedra, 198.
Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2004). Kar'ernyj avtotransport: sostojanie i perspektivy. SPb., Moscow: Nauka, 429.
Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2006). Kar'ernyj avtotransport stran SNG v HHI veke. SPb., Moscow: Nauka, 387.
Kar'ernyj samosval BelAZ-75131 i ego modefikacii (2007). Belarus': RUPP «Belarusskij avtomobil'nyj zavod», 85.
Marieva, P. L., Anistratova, K. Ju. (2007). Kar'ernaja tehnika PO «BelAZ»: Spravochnik. Moscow: OOO TNC «Gornoe delo», 456.
Kuleshov, A. A. (1995). Proektirovanie i jekspluatacija kar'ernogo atotransporta. Part 2. Sankt–Peterburg: SPGI, 203.
Kuleshov, A. A., Kozarez, A. N. (1988). Jekspluatacija kar'ernyh samosvalov s jelektromehanicheskoj transmissiej. Moscow: Nedra, 130.
Lel'b, Ju. I. (1978). Teoreticheskie osnovy vybora kar'ernogo transporta rudnyh kar'erov.: Dissertacija doktora tehnicheskih nauk. Moscow, 421.
Mel'nikov, N. N., Reshetnjak, S. P. (1994). Perspektivy reshenija nauchnyh problem pri otrabotke moshhnyh glubokih kar'erov. Gornoe delo IGDSORAN, 160, 14–23.
Opredelenie rezhimov raboty tjagovogo jelektrodvigatelja DK–722 v uslovijah jekspluatacii. (1999). Kharkiv, 24.
Tarasov, P. I. (2004). Predposylki sozdanija novyh uglubochnyh kompleksov Nauchn.tr. IGD im. Kunaeva: Nauchno–tehnicheskoe obespechenie gornogo proizvodstva, 68, 190–195.
Shevchenko, A. I., Sineev, K. E. (2002). Osobennosti ohlazhdenija jakorja tjagovyh jelektrodvigatelej postojannogo toka. Nauchn.tr. KGPU, 1 (12), 12–17.
Hvostov, V. S. (1998). Jelektricheskie mashiny. Mashiny postojannogo toka. Moscow: Vysshaja shkola, 336.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Александр Арташесович Бабаев, Вадим Михайлович Башков, Володимир Федорович Кришталь
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.