Удосконалення системи охолодження тягових електричних кар’єрних автосамоскидів белаз
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42245Ключові слова:
механотрона система автоматичного регулювання перепаду тиску, удосконалення конструкції дроселюючи елементів, гідродинамічна стабілізація потокуАнотація
Розглядається механотрона система яка забезпечує автоматичне підтримання постійного перепаду тиску вканалах формуючої головки. Розроблено конструктивні рішення дроселюючи елементів головки які передбачаютьраціональні гідродинамічні умови протікання матеріалу, що переробляється. Визначено ділянки гідродинамічноїстабілізації потоку матеріалу після дроселюючи елементів головки. Отримані рішення дозволяють розширити областьзастосування головки за рахунок стабілізації тиску по всій довжині формуючого каналу при переробці сировини з різнимиреологічними властивостями
Посилання
Vysockogo, M. S., Grishkevicha, A. I. (1988). Avtomobili: mashiny bol'shoj edinichnoj moshhnosti: Uchebnoe posobie. Minsk : Vysshaja shkola, 160.
Brusilovskij, I. V. (1978). Ajerodinamicheskie shemy i harakteristiki osevyh ventiljatorov CAGI: Spravochnoe posobie. Moscow: Nedra, 198.
Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2004). Kar'ernyj avtotransport: sostojanie i perspektivy. SPb., Moscow: Nauka, 429.
Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2006). Kar'ernyj avtotransport stran SNG v HHI veke. SPb., Moscow: Nauka, 387.
Kar'ernyj samosval BelAZ-75131 i ego modefikacii (2007). Belarus': RUPP «Belarusskij avtomobil'nyj zavod», 85.
Marieva, P. L., Anistratova, K. Ju. (2007). Kar'ernaja tehnika PO «BelAZ»: Spravochnik. Moscow: OOO TNC «Gornoe delo», 456.
Kuleshov, A. A. (1995). Proektirovanie i jekspluatacija kar'ernogo atotransporta. Part 2. Sankt–Peterburg: SPGI, 203.
Kuleshov, A. A., Kozarez, A. N. (1988). Jekspluatacija kar'ernyh samosvalov s jelektromehanicheskoj transmissiej. Moscow: Nedra, 130.
Lel'b, Ju. I. (1978). Teoreticheskie osnovy vybora kar'ernogo transporta rudnyh kar'erov.: Dissertacija doktora tehnicheskih nauk. Moscow, 421.
Mel'nikov, N. N., Reshetnjak, S. P. (1994). Perspektivy reshenija nauchnyh problem pri otrabotke moshhnyh glubokih kar'erov. Gornoe delo IGDSORAN, 160, 14–23.
Opredelenie rezhimov raboty tjagovogo jelektrodvigatelja DK–722 v uslovijah jekspluatacii. (1999). Kharkiv, 24.
Tarasov, P. I. (2004). Predposylki sozdanija novyh uglubochnyh kompleksov Nauchn.tr. IGD im. Kunaeva: Nauchno–tehnicheskoe obespechenie gornogo proizvodstva, 68, 190–195.
Shevchenko, A. I., Sineev, K. E. (2002). Osobennosti ohlazhdenija jakorja tjagovyh jelektrodvigatelej postojannogo toka. Nauchn.tr. KGPU, 1 (12), 12–17.
Hvostov, V. S. (1998). Jelektricheskie mashiny. Mashiny postojannogo toka. Moscow: Vysshaja shkola, 336.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Александр Арташесович Бабаев, Вадим Михайлович Башков, Володимир Федорович Кришталь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.