Удосконалення системи охолодження тягових електричних кар’єрних автосамоскидів белаз

Автор(и)

  • Вадим Михайлович Башков Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Александр Арташесович Бабаев Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Володимир Федорович Кришталь Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42245

Ключові слова:

механотрона система автоматичного регулювання перепаду тиску, удосконалення конструкції дроселюючи елементів, гідродинамічна стабілізація потоку

Анотація

Розглядається механотрона система яка забезпечує автоматичне підтримання постійного перепаду тиску вканалах формуючої головки. Розроблено конструктивні рішення дроселюючи елементів головки які передбачаютьраціональні гідродинамічні умови протікання матеріалу, що переробляється. Визначено ділянки гідродинамічноїстабілізації потоку матеріалу після дроселюючи елементів головки. Отримані рішення дозволяють розширити областьзастосування головки за рахунок стабілізації тиску по всій довжині формуючого каналу при переробці сировини з різнимиреологічними властивостями

Біографії авторів

Вадим Михайлович Башков, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теоретичної механики

Александр Арташесович Бабаев, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат фізико-математичних наук, доцент

Кафедратеоретичноїмеханіки

Володимир Федорович Кришталь, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" пр. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра теоретичної механики

Посилання

Vysockogo, M. S., Grishkevicha, A. I. (1988). Avtomobili: mashiny bol'shoj edinichnoj moshhnosti: Uchebnoe posobie. Minsk : Vysshaja shkola, 160.

Brusilovskij, I. V. (1978). Ajerodinamicheskie shemy i harakteristiki osevyh ventiljatorov CAGI: Spravochnoe posobie. Moscow: Nedra, 198.

Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2004). Kar'ernyj avtotransport: sostojanie i perspektivy. SPb., Moscow: Nauka, 429.

Mariev, P. L., Kuleshov, A. A., Egorov, A. N., Zyrjanov, I. V. (2006). Kar'ernyj avtotransport stran SNG v HHI veke. SPb., Moscow: Nauka, 387.

Kar'ernyj samosval BelAZ-75131 i ego modefikacii (2007). Belarus': RUPP «Belarusskij avtomobil'nyj zavod», 85.

Marieva, P. L., Anistratova, K. Ju. (2007). Kar'ernaja tehnika PO «BelAZ»: Spravochnik. Moscow: OOO TNC «Gornoe delo», 456.

Kuleshov, A. A. (1995). Proektirovanie i jekspluatacija kar'ernogo atotransporta. Part 2. Sankt–Peterburg: SPGI, 203.

Kuleshov, A. A., Kozarez, A. N. (1988). Jekspluatacija kar'ernyh samosvalov s jelektromehanicheskoj transmissiej. Moscow: Nedra, 130.

Lel'b, Ju. I. (1978). Teoreticheskie osnovy vybora kar'ernogo transporta rudnyh kar'erov.: Dissertacija doktora tehnicheskih nauk. Moscow, 421.

Mel'nikov, N. N., Reshetnjak, S. P. (1994). Perspektivy reshenija nauchnyh problem pri otrabotke moshhnyh glubokih kar'erov. Gornoe delo IGDSORAN, 160, 14–23.

Opredelenie rezhimov raboty tjagovogo jelektrodvigatelja DK–722 v uslovijah jekspluatacii. (1999). Kharkiv, 24.

Tarasov, P. I. (2004). Predposylki sozdanija novyh uglubochnyh kompleksov Nauchn.tr. IGD im. Kunaeva: Nauchno–tehnicheskoe obespechenie gornogo proizvodstva, 68, 190–195.

Shevchenko, A. I., Sineev, K. E. (2002). Osobennosti ohlazhdenija jakorja tjagovyh jelektrodvigatelej postojannogo toka. Nauchn.tr. KGPU, 1 (12), 12–17.

Hvostov, V. S. (1998). Jelektricheskie mashiny. Mashiny postojannogo toka. Moscow: Vysshaja shkola, 336.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-19

Номер

Розділ

Технічні науки