Суспільно-історичний та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості дж. Р. Р. Толкіна

Autor

  • Юлія Олегівна Лабунець Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявськa, 18/2, м. Київ, Україна, 04053 Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького вул. Леніна, 20, м. Мелітополь, Україна, 72300, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51921

Słowa kluczowe:

концепція Дж. Р. Р. Толкіна, моральне виховання, виховний ідеал, мораль

Abstrakt

Досліджено суспільно-історичний аспект та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості Дж. Р. Р. Толкіна, крізь призму концепції обґрунтовано виховний ідеал, його залежність від суспільно-історичних та культурно-освітніх умов, складову загальнолюдських мультикультурних цінностей та універсальну складову. Моральність як виховний ідеал ґрунтується на моральних ідеях, їх педагогізації, традиціях, що сприяє вихованню високоморальної особистості

Biogram autora

Юлія Олегівна Лабунець, Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявськa, 18/2, м. Київ, Україна, 04053 Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького вул. Леніна, 20, м. Мелітополь, Україна, 72300

Асистент

Кафедра іноземних мов та методик їх навчання 

Аспірант

Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності

Bibliografia

Labunets, Y. O. (2015). Vykorystannia intertekstuaĺnosti tvoriv Dž. R. R. Tolkina u vychovanni moraĺnoji osobystosti [Using J. R. R. Tolkien`s works intertextuality for personaliyu`s moral education]. First Independent Science Journal, 1, 118–121.

Bekh, I. D. (2006). Vykhovannya osobystosti: skhodzhennya do dukhovnosti [Personality`s upbringing: the ascent to spirituality]. Kyiv: Lybid, 272.

Vasyanovych, H. (2005). Pedahohichna etyka. [Teaching ethics: studies.method. textbook]. Lviv: Norma, 344.

Elkin, M. (2015). Rol i mistse mizhkul'turnykh komunikatsiy ta dialohu v upravlinni navchal'no-vykhovnym protsesom [The role and place of intercultural communication and dialogue in the management of the educational process]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Ser: Pedahohika, 1, 33–38.

Kremen', V. (2013). Yakisna osvita i novi vymohy chasu [Quality education and new times requirements]. Dyrektor shkoly, litseyu, himnaziyi, 4, 4–11.

Lyurina, T. I. (2013). Formuvannya dukhovno-moral'nykh tsinnostey studentiv yak sotsial'no-pedahohichna problema [The formation of spiritual and moral values of students as a socio-pedagogical problem]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika, 1, 112–117.

Molodychenko, V. (2009). Hlobalizatsiya tsinnostey u konteksti osvitnikh praktyk [The globalization of values in the context of educational practices]. Vyshcha osvita Ukrayiny, 3, 34.

Sukhomlyns'ka, O. (2002). Kontseptual'ni zasady formuvannya dukhovnosti osobystosti na osnovi khrystyyans'kykh moral'nykh tsinnostey [Conceptual bases of personality`s spirituality formation on the basis of Christian moral values ]. Shlyakh osvity, 4, 13–18.

Shippey, T. A. (2000). J. R. R. Tolkien: Author of the century. Great Britain: Harper Collins Publishers, 353.

Smith, R. (2007). Inside Language: Linguistic and Aesthetic Theory in Tolkien. Berne and Zurich: Walking Tree Publishers, 154.

Caprenter, H. (Ed.) (1995). The Letters of J. R. R. Tolkien. London: Harper Collins, 502.

Tolkien, C. (Ed.) (1998). Tolkien J. R. R. Unfinished Tales. London: Harper Collins, 616

Tolkien J. R. R. (1965). The Hobbit, or There and Back Again. New York: Ballantine Books, 310.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-10-29

Numer

Dział

Pedagogical Education