Суспільно-історичний та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості дж. Р. Р. Толкіна

Auteurs-es

  • Юлія Олегівна Лабунець Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявськa, 18/2, м. Київ, Україна, 04053 Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького вул. Леніна, 20, м. Мелітополь, Україна, 72300, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51921

Mots-clés :

концепція Дж. Р. Р. Толкіна, моральне виховання, виховний ідеал, мораль

Résumé

Досліджено суспільно-історичний аспект та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості Дж. Р. Р. Толкіна, крізь призму концепції обґрунтовано виховний ідеал, його залежність від суспільно-історичних та культурно-освітніх умов, складову загальнолюдських мультикультурних цінностей та універсальну складову. Моральність як виховний ідеал ґрунтується на моральних ідеях, їх педагогізації, традиціях, що сприяє вихованню високоморальної особистості

Biographie de l'auteur-e

Юлія Олегівна Лабунець, Київський університет імені Бориса Грінченко вул. Бульварно-Кудрявськa, 18/2, м. Київ, Україна, 04053 Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького вул. Леніна, 20, м. Мелітополь, Україна, 72300

Асистент

Кафедра іноземних мов та методик їх навчання 

Аспірант

Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності

Références

Labunets, Y. O. (2015). Vykorystannia intertekstuaĺnosti tvoriv Dž. R. R. Tolkina u vychovanni moraĺnoji osobystosti [Using J. R. R. Tolkien`s works intertextuality for personaliyu`s moral education]. First Independent Science Journal, 1, 118–121.

Bekh, I. D. (2006). Vykhovannya osobystosti: skhodzhennya do dukhovnosti [Personality`s upbringing: the ascent to spirituality]. Kyiv: Lybid, 272.

Vasyanovych, H. (2005). Pedahohichna etyka. [Teaching ethics: studies.method. textbook]. Lviv: Norma, 344.

Elkin, M. (2015). Rol i mistse mizhkul'turnykh komunikatsiy ta dialohu v upravlinni navchal'no-vykhovnym protsesom [The role and place of intercultural communication and dialogue in the management of the educational process]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Ser: Pedahohika, 1, 33–38.

Kremen', V. (2013). Yakisna osvita i novi vymohy chasu [Quality education and new times requirements]. Dyrektor shkoly, litseyu, himnaziyi, 4, 4–11.

Lyurina, T. I. (2013). Formuvannya dukhovno-moral'nykh tsinnostey studentiv yak sotsial'no-pedahohichna problema [The formation of spiritual and moral values of students as a socio-pedagogical problem]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika, 1, 112–117.

Molodychenko, V. (2009). Hlobalizatsiya tsinnostey u konteksti osvitnikh praktyk [The globalization of values in the context of educational practices]. Vyshcha osvita Ukrayiny, 3, 34.

Sukhomlyns'ka, O. (2002). Kontseptual'ni zasady formuvannya dukhovnosti osobystosti na osnovi khrystyyans'kykh moral'nykh tsinnostey [Conceptual bases of personality`s spirituality formation on the basis of Christian moral values ]. Shlyakh osvity, 4, 13–18.

Shippey, T. A. (2000). J. R. R. Tolkien: Author of the century. Great Britain: Harper Collins Publishers, 353.

Smith, R. (2007). Inside Language: Linguistic and Aesthetic Theory in Tolkien. Berne and Zurich: Walking Tree Publishers, 154.

Caprenter, H. (Ed.) (1995). The Letters of J. R. R. Tolkien. London: Harper Collins, 502.

Tolkien, C. (Ed.) (1998). Tolkien J. R. R. Unfinished Tales. London: Harper Collins, 616

Tolkien J. R. R. (1965). The Hobbit, or There and Back Again. New York: Ballantine Books, 310.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education