Суспільно-історичний та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості дж. Р. Р. Толкіна

Авторы

  • Юлія Олегівна Лабунець Киевский университет имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053 Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого ул. Ленина, 20, г. Мелитополь, Украина, 72300, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51921

Ключевые слова:

концепція Дж. Р. Р. Толкіна, моральне виховання, виховний ідеал, мораль

Аннотация

Досліджено суспільно-історичний аспект та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості Дж. Р. Р. Толкіна, крізь призму концепції обґрунтовано виховний ідеал, його залежність від суспільно-історичних та культурно-освітніх умов, складову загальнолюдських мультикультурних цінностей та універсальну складову. Моральність як виховний ідеал ґрунтується на моральних ідеях, їх педагогізації, традиціях, що сприяє вихованню високоморальної особистості

Биография автора

Юлія Олегівна Лабунець, Киевский университет имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053 Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого ул. Ленина, 20, г. Мелитополь, Украина, 72300

Ассистент

Кафедра иностранных языков и методик их обучения

Аспирант

Кафедра педагогики и педагогического мастерства 

Библиографические ссылки

Labunets, Y. O. (2015). Vykorystannia intertekstuaĺnosti tvoriv Dž. R. R. Tolkina u vychovanni moraĺnoji osobystosti [Using J. R. R. Tolkien`s works intertextuality for personaliyu`s moral education]. First Independent Science Journal, 1, 118–121.

Bekh, I. D. (2006). Vykhovannya osobystosti: skhodzhennya do dukhovnosti [Personality`s upbringing: the ascent to spirituality]. Kyiv: Lybid, 272.

Vasyanovych, H. (2005). Pedahohichna etyka. [Teaching ethics: studies.method. textbook]. Lviv: Norma, 344.

Elkin, M. (2015). Rol i mistse mizhkul'turnykh komunikatsiy ta dialohu v upravlinni navchal'no-vykhovnym protsesom [The role and place of intercultural communication and dialogue in the management of the educational process]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Ser: Pedahohika, 1, 33–38.

Kremen', V. (2013). Yakisna osvita i novi vymohy chasu [Quality education and new times requirements]. Dyrektor shkoly, litseyu, himnaziyi, 4, 4–11.

Lyurina, T. I. (2013). Formuvannya dukhovno-moral'nykh tsinnostey studentiv yak sotsial'no-pedahohichna problema [The formation of spiritual and moral values of students as a socio-pedagogical problem]. Naukovyy visnyk Melitopol's'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika, 1, 112–117.

Molodychenko, V. (2009). Hlobalizatsiya tsinnostey u konteksti osvitnikh praktyk [The globalization of values in the context of educational practices]. Vyshcha osvita Ukrayiny, 3, 34.

Sukhomlyns'ka, O. (2002). Kontseptual'ni zasady formuvannya dukhovnosti osobystosti na osnovi khrystyyans'kykh moral'nykh tsinnostey [Conceptual bases of personality`s spirituality formation on the basis of Christian moral values ]. Shlyakh osvity, 4, 13–18.

Shippey, T. A. (2000). J. R. R. Tolkien: Author of the century. Great Britain: Harper Collins Publishers, 353.

Smith, R. (2007). Inside Language: Linguistic and Aesthetic Theory in Tolkien. Berne and Zurich: Walking Tree Publishers, 154.

Caprenter, H. (Ed.) (1995). The Letters of J. R. R. Tolkien. London: Harper Collins, 502.

Tolkien, C. (Ed.) (1998). Tolkien J. R. R. Unfinished Tales. London: Harper Collins, 616

Tolkien J. R. R. (1965). The Hobbit, or There and Back Again. New York: Ballantine Books, 310.

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование