Теоретико-методологічні засади змісту морального виховання

Autor

  • Зоряна Михайлівна Ваколя Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine
  • Василь Васильович Росул Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51927

Słowa kluczowe:

моральне виховання, теоретико-методологічні засади виховання, соціалізація, виховання, компетентність, особистість

Abstrakt

У статті аналізується феномен морального виховання крізь призму теоретико-методологічних засад. Доводиться, що моральне виховання є стрижневим напрямом виховання, що формує соціальну компетентність і є вагомим важелем соціалізації особистості й залежить від суспільних та особистісних факторів. Зроблено спробу здійснити системний підхід до аналізу теоретичних та методологічних засад морального виховання

Biogramy autorów

Зоряна Михайлівна Ваколя, Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Здобувач, провідний спеціаліст, асистент

Кафедра педагогіки та психології

Василь Васильович Росул, Ужгородський національний університет пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000

Кандидат педагогічних наук, професор

Завідуючий кафедрою педагогіки та психології

Кафедра педагогіки та психології

Bibliografia

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Sto porad uchytelevi. Kyiv: Rad. shk., 601–602.

Bekh, I. D. (2009). Psykholohichni dzherela vykhovnoi maisternosti. Kyiv: Akademvydav, 248.

Bekh, I. D. (2014). Fenomen odukhotvorennia navchalnoho zmistu yak vykhovnyi zasib. Pedahohika i psykholohiia, 2, 47–51.

Bibik, N. M., Pometun, O. I. et. al (2004). Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy. Kyiv: «K.I.S.», 112.

Vozniuk, N. M. (2005). Etyko-pedahohichni osnovy formuvannia osobystosti. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 196.

Brodovskaia, N. V., Rean, A. A. (2008). Pedahohyka. Sankt-Peterburg: Pyter, 304.

Ponimanska, T. (2004). Doshkilna pedahohika: navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 456.

Volkova, N. P. (2002). Pedahohika: posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 576.

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Lybid, 376.

Khymynets, V. V., Basarab, M. M. (2013). Istoriia Uzhhorodskoi himnazii (1613–2013). Uzhhorod: Karpaty; Inf-vyd. tsentr ZIPPO, 272.

Khymynets, V. V., Strichyk, P. P., Kachur, B. M., Talapkanych, M. I. (2009). Osvita Zakarpattia. Uzhhorod: Karpaty, 464.

Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 352.

Kuzminskyi, A. I., Omelianenko, V. L. (2004). Pedahohika. Kyiv: Znannia-Pres, 446.

Vashchenko, H. (1994). Vykhovnyi ideal. Poltava: Poltavskyi visnyk, 194.

Khodanych, P. M. (2000). Pedahohichna ta osvitno-kulturna diialnist ukrainskykh pysmennykiv-emihrantiv na Zakarpatti v mizhvoiennyi period (1919–1939). Zahalna pedahohika ta istoriia pedahohiky. Uzhhorod, 202.

Lavrychenko, N. M. (2003). Katehorii «sotsialnist», «dukhovnist» i «moralnist» v suchasnii pedahohichnii nautsi. Shliakh osvity, 1, 7–11.

Dukhovnyi svit osoby. Available at: http://pidruchniki.com/19240701/filosofiya/duhovniy_svit_osobi_yogo_struktura

Osobystist moralna. Available at: http://pidruchniki.com/1291082753333/etika_ta_estetika/sutnist_ponyattya_osobistist_moralna

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-10-29

Numer

Dział

Pedagogical Education