Теоретико-методологічні засади змісту морального виховання

Авторы

  • Зоряна Михайлівна Ваколя Ужгородский национальный университет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000, Ukraine
  • Василь Васильович Росул Ужгородский национальный університет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51927

Ключевые слова:

моральне виховання, теоретико-методологічні засади виховання, соціалізація, виховання, компетентність, особистість

Аннотация

У статті аналізується феномен морального виховання крізь призму теоретико-методологічних засад. Доводиться, що моральне виховання є стрижневим напрямом виховання, що формує соціальну компетентність і є вагомим важелем соціалізації особистості й залежить від суспільних та особистісних факторів. Зроблено спробу здійснити системний підхід до аналізу теоретичних та методологічних засад морального виховання

Биографии авторов

Зоряна Михайлівна Ваколя, Ужгородский национальный университет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000

Соискатель, ведущий специалист, асистент

Кафедра педагогики и психологи

Василь Васильович Росул, Ужгородский национальный університет пл. Народная, 3, г. Ужгород, Украина, 88000

Кандидат педагогических наук, профессор

Заведующий кафедрой педагогики и психологии

Кафедра педагогики и психологи

Библиографические ссылки

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Sto porad uchytelevi. Kyiv: Rad. shk., 601–602.

Bekh, I. D. (2009). Psykholohichni dzherela vykhovnoi maisternosti. Kyiv: Akademvydav, 248.

Bekh, I. D. (2014). Fenomen odukhotvorennia navchalnoho zmistu yak vykhovnyi zasib. Pedahohika i psykholohiia, 2, 47–51.

Bibik, N. M., Pometun, O. I. et. al (2004). Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy. Kyiv: «K.I.S.», 112.

Vozniuk, N. M. (2005). Etyko-pedahohichni osnovy formuvannia osobystosti. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 196.

Brodovskaia, N. V., Rean, A. A. (2008). Pedahohyka. Sankt-Peterburg: Pyter, 304.

Ponimanska, T. (2004). Doshkilna pedahohika: navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 456.

Volkova, N. P. (2002). Pedahohika: posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 576.

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Lybid, 376.

Khymynets, V. V., Basarab, M. M. (2013). Istoriia Uzhhorodskoi himnazii (1613–2013). Uzhhorod: Karpaty; Inf-vyd. tsentr ZIPPO, 272.

Khymynets, V. V., Strichyk, P. P., Kachur, B. M., Talapkanych, M. I. (2009). Osvita Zakarpattia. Uzhhorod: Karpaty, 464.

Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav, 352.

Kuzminskyi, A. I., Omelianenko, V. L. (2004). Pedahohika. Kyiv: Znannia-Pres, 446.

Vashchenko, H. (1994). Vykhovnyi ideal. Poltava: Poltavskyi visnyk, 194.

Khodanych, P. M. (2000). Pedahohichna ta osvitno-kulturna diialnist ukrainskykh pysmennykiv-emihrantiv na Zakarpatti v mizhvoiennyi period (1919–1939). Zahalna pedahohika ta istoriia pedahohiky. Uzhhorod, 202.

Lavrychenko, N. M. (2003). Katehorii «sotsialnist», «dukhovnist» i «moralnist» v suchasnii pedahohichnii nautsi. Shliakh osvity, 1, 7–11.

Dukhovnyi svit osoby. Available at: http://pidruchniki.com/19240701/filosofiya/duhovniy_svit_osobi_yogo_struktura

Osobystist moralna. Available at: http://pidruchniki.com/1291082753333/etika_ta_estetika/sutnist_ponyattya_osobistist_moralna

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование